مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور اساتید دانشگاهی, روسای واحدها و رابطین پژوهشی ادارات با همت روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۲۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این مراسم پروفسور رمضانی از دانشمندان کشوری و جهان اسلام در حوزه شیمی, دکتر احمدی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه و عضور هیات علمی دانشگاه زنجان, دکتر قنبری مدیر کل اقتصاد دانش بنیاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد زنجان, دکتر حاجی علی اکبری عضو هیات علمی دانشگاه زنجان, نمایندگان بنیاد نخبگان استان و رابطین پژوهشی شرکتهای خطوط لوله و مخابرات, شرکت گاز استانی, دانشگاههای ملی و آزاد, دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری که همگی دارای تفاهم نامه با شرکت می باشند حضور داشتند.

 مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجاندر این مراسم با اشاره به ضرورت بحث پژوهش گفت: با توجه به راه اندازی شورای پژوهش در وزارت نفت از سال 1387 ضرورت این بحث درراستای نهادینه و فرهنگ سازی, به ثمر رساندن پروژه های علمی , توسعه فن آوری به جهت کاهش هزینه و افزایش بهره وری و نهایتا نوآوری و خلاقیت از اهم شاخصهای پژوهش و تحقیق می باشد.

محمود آقا محمدیان افزود: هفته پژوهش از سال 1379 نام گذاری شد است که بهانه ای جهت یادآوری این هفته و تقدیر از پژوهشگران و ارج نهادن به مقام شامخ محققان می باشد .

وی پژوهش را عاملی جهت تصمیم گیری و اجرا , برنامه ریزی مطلوب و زمینه ساز رشد و توسعه پایدار دانست و اظهارداشت: گرامیداشت این هفته نیز می تواند زمینه ساز ورود جدی به این مقوله باشد .

در ادامه مراسم به ترتیب پروفسور رمضانی , دکتر احمدی, دکتر حاجی علی اکبری و مهندس موسوی معاون پارک علم و فناوری استان به بیان دیدگاههای خود و تبیین بحث پژوهش در حیطه تخصصی پرداختند .

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از 2 نفر از کارکنان منطقه به عنوان نفرات برگزیده سال 96 در حوزه انجام تحقیق و پژوهش توسط مدیر و اساتید مدعو مراسم تقدیر و تجلیل بعمل آمد و مراسم با تهیه عکسی یادگاری با حضور مدیر و مدعوین خاتمه یافت .دد

 

 

 

ارسال نظرات