همراهی نخبگان ورزشی استان با کمیته امداد استان زنجان در جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه بسیار موثر است.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۱۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با قهرمانان به نام و عضو تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ارائه کرد و گفت: قهرمانان ورزشی با مشارکت در کارهای خیرخواهانه به منظور رفع مشکلات مردم در کنار جاودانه کردن نام خود ، سفیران مهربانی و نیکوکاری در جامعه هستند.

هدایت صفری افزود: با همین نگاه بود که مرحوم جهان پهلوان تختی با جمع آوری کمک های مردم در زلزله بوئین زهرا نام خود را برای در خیرخواهی و جوانمردی جاودانه کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان از ابتدای زلزله کرمانشاه بیش از دو میلیارد تومان کمکهای نقدی و غیرنقدی مردمی خیران زنجانی را به استان کرمانشاه ارسال کرده است ، اظهار داشت: برنامه ریزی شده است با کمک خیران زنجانی 100 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه ساخته شود.

صفری با بیان اینکه همراهی نخبگان ورزشی استان با کمیته امداد استان زنجان در جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه بسیار موثر است ، ادامه داد : زمینه توسعه کارهای خیرخواهانه در استان زنجان فراهم بوده وتلاش می کنیم با مشارکت خیران زنجانی زمینه ساخت مسکن مناسب برای زلزله زدگان استان کرمانشاه فراهم شود.

گفتنی است دراین دیدار میثم نصیری و محمد نادری قهرمانان ملی پوش زنجانی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران  با اعلام آمادگی در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان استان کرمانشاه پرچم دار این کار انسان دوستانه در استان زنجان شدند.

ارسال نظرات