خبرهای داغ:
امام جمعه اشنویه:

حماسه ۹دی نمایانگر شعور سیاسی ملت ایران بود/ مردم متحد و ولایتمدار ایران پیروز صحنه مبارزه با فتنه‌گران

امام جمعه اشنویه حماسه ۹ دی را نمایانگر شعور سیاسی ملت ایران عنوان کرده و پیروز واقعی این حماسه را ملت متحد و ولایت مدار ایران دانست.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۸۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا‌ سید مصطفی خاتمی گفت: حماسه ۹ دی نشان دهنده تبلور بصیرت مردم و حمایت ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی بود.

وی، با بیان اینکه حماسه ۹ دی تجلی بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی بر علیه جریان براندازی نظام یا فتنه بود، افزود: این حماسه بار دیگر شعور سیاسی ملت را نشان داد.

امام جمعه اشنویه، با اشاره به مدیریت مداراگونه رهبر معظم انقلاب در برابر جریانات مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم پس از اقدامات ساختارشکنانه این جریانات نتوانستند در مقابل رفتارهای فتنه گران کوتاه آمده و با آگاهی و بصیرت حماسه ۹ دی را رقم زدند.

وی، با بیان اینکه اوج بیداری و بصیرت مردم را می‌توان در ۹ دی مشاهده کرد، افزود:‌ در ۹ دی نیز مردم احساس کردند که فتنه از ناحیه بیگانگان مدیریت می شود وبا حضور خود به همه تحرکات جریان فتنه پایان دادند.

ماموستا خاتمی، تصریح کرد: به طور قطع حماسه ۹ دی متعلق به مردم و برخاسته از متن ملت و آگاهی و شعور سیاسی و دینی آنها بود که با پاسخ به موقع به ندای رهبری شکل گرفت.

وی، با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت:  ‌مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که حرکت در سایه ولایت فقیه فقط متعلق به متن قانون نیست بلکه در قلب،‌ اعتقاد،‌ دین،‌ روش و منش ملت ایران جای دارد و به عبارتی ولایت فقیه تنها یک موضوع اعتقادی صرف در بین ملت ایران نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار