خبرهای داغ:
اجلاسیه یک نمود ملی است و بخشی از عصاره ی آن اسناد و مدارکی است که موجود می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۸۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فلاورجان، جلسه ای با حضور مسئولین دانشگاه اصفهان و معاونت نشر کنگره،خانم دکتر رضایی وستوانیکم پاسدارمهدی جعفرزاده بازرسی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد.

جعفرزاده در خصوص ماهیت کنگره و فعالیتهای انجام شده در راستای نیل به اهداف کنگره گفت و خاطر نشان کرد: کنگره شهدا بستری مناسب برای پیوند بین گروهها و اقشار گوناگون جامعه می باشد که میتوان از این امر استفاده ابزاری کرد و در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت قدم های موثری برداشت.

درادامه رضایی معاونت نشر کنگره افزود:ابتدا شرح مختصری از فعالیت های انجام شده اعم از نشست های برگزار شده و نشست های علمی و تخصصی که قرار هست برگزار شود از جمله سلسله نشست های ازادگان ، همایش تخصصی زن و دفاع مقدس و همایش علمی تخصصی پاسخگویی به شبهات و ناگفته های جنگ گفت ودر همین راستا از مسئولین دانشگاه تقاضا کردند که در این نشست آن ها را یاری دهند.

رضایی در ادامه گفت: اجلاسیه یک نمود ملی است و بخشی از عصاره ی ان اسناد و مدارکی است که موجود می باشد.

درادامه ریاست دانشگاه وهمچنین معاونت دانشگاه اصفهان گام اول را در تبلیغات دانستند وافزود: در امر نشر تبلیغات در دو سطح استانی و ملی باید انجام بپذیردو قول مساعدت و همکاری را در بحث معرفی در میان کمیته های علمی و دانشگاهی و همچنین داوری آثار برای همایش های گوناگون علمی و تخصصی را دادند. ایشان همچنین ایجاد یک پیوند بین بسیج اساتید و دانشجویی با کنگره ملی که بتوان از حضور فیزیکی دانشجویان و استفاده از بار علمی اساتید در جهت پیشبرد اهداف کنگره استفاده کرد را از اهم فعالیتهای این معاونت دانستند و در پایان خاطر نشان کردند که: همایش ها باطی سیر نامه نگاری قابلیت ثبت Isi دارند تا وزین تر نمایان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها