خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب:

سرباز حافظ امنیت کشور است

دومین دوره تربیت و تعالی سربازان ناحیه تکاب به همت عقیدتی سیاسی این ناحیه آغاز گردید .
کد خبر: ۸۹۶۴۲۷۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در افتتاحیه ی این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب سرباز را حافظ امنیت کشور دانست و گفت: شما سربازان غیور ولایت ، حافظ امنیت کشور هستید و این امنیت حاصل زحمات شما عزیزان می باشد .

سرهنگ زینال نژاد در ادامه به مباحثی اعتقادی و اخلاقی اشاره نموده و گفت : هدف از تعلیم و تربیت، پرورش استعدادهای بالقوه می باشد تا با پرورش دادن استعدادها به کمال و موفقیت دست یابید .

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در خصوص اهمیت نماز به سخنرانی پرداخته و بیان کرد: نماز در دین اسلام والاترین فریضه بعد از ولایت است و شرط قبولی دیگر اعمال نیک انسان، این است که نماز، مورد قبول واقع گردد و در روایات آمده: «کسی که نماز را سبک بشمارد مورد شفاعت اهل بیت (ع) قرار نخواهد گرفت .»

حجت الاسلام سید صادقی افزود: اقامه این فریضه پر اهمیت شرایطی دارد که یکی از مهم ترین آنها، اقامه نماز در اول وقت است. شیطان از انسانی که نمازهایش را در اول وقت بخواند، می‌ترسد اما نسبت به هر کس که نمازهای خود را به تاخیر اندازد جرأت پیدا می‌کند و او را به ارتکاب گناهان بزرگ وادار می‌نماید. رسول خدا (ص) در اهمیت نماز اول وقت می‌فرمایند: «از من نیست کسی که نماز را سبک بشمارد، به خدا قسم هر کس نماز واجبش را از اول وقت به تأخیر بیندازد، در حوض کوثر نزد من نخواهد آمد و شفاعت من در روز قیامت نصیب او نمی‌گردد.»

ارسال نظرات