خبرهای داغ:
نوزدهمین کاروان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین راهی کربلای معلای و نجف اشرف شدند.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۳۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات بیان داشت: حضور در کنار مرقد مطهر امیرالمؤمنین (ع) و فرزندان رشیدش در کربلا آرزویی بود که سال‌ها در دعاهای مردم ما برجستگی خاصی داشت.
مجید مؤمنی ادامه داد: امروز خداند سبحان را شاکریم که نعمت زیارت آن ائمه اطهار (ع) فراهم شده و جای خوشحالی است که کمیته امداد امام (ره) خدمت به خانواده‌های مددجو را در عرصه زیارت عتبات عالیات نیز فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه فرهنگی است که موضوع زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم را در برنامه کاری داریم که سال 95 با هزینه‌ای بیش از 236 میلیون تومان 392 نفر از مددجویان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: سال جاری نیز برنامه اعزام مددجویان به عتبات عالیات در دستور کار بوده به طوری که امروز نوردهمین کاروان اعزام می‌شود و تعداد مددجویان اعزامی سال جاری به 372 نفر خواهد رسید.
وی عنوان کرد: برای اعزام 19 کاروان در سال جاری 298 میلیون تومان هزینه صرف شده که بیش از 42 میلیون تومان از محل کمک خیران و مابقی از محل صدقه و منابع داخلی کمیته امداد بوده است.
در ادامه معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین در خصوص برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای مددجویان توضیح کوتاهی را ارائه کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها