مدیرفرودگاه زنجان:

پرواز عتبات از زنجان در آینده نزدیک

با توجه به علاقه و درخواستهای مردم زنجان، پیگیر پرواز عتبات هم هستیم که با تایید دستگاه مربوطه، این پروازها در آینده نزدیک برقرار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۰۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر فرودگاه زنجان گفت: پرواز در مسير کيش- زنجان- کيش از 4 دی 1396 ، در روزهاي دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاش استاندار زنجان و مسئولان فرودگاه برقرارمی شود.

محمد قاسمی افزود: به درخواستهای مکرر مردم استان زنجان، وهمچنین  رفاه حال آنها، مذاکراتی با شرکت هواپیمایی کیش ایر انجام گرفت.

وی اظهار داشت: با طی کردن مراحل فنی و گرفتن مجوزهای مربوطه، شرکت هواپیمایی کیش ایر اقدام به برقراری پرواز در مسير کيش- زنجان- کيش ،در روزهاي  دوشنبه و پنجشنبه هر هفته کرد.

مدیرفرودگاه زنجان تصریح کرد: در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته، پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر با شماره پرواز 7142 در ساعت 09:30  صبح وارد فرودگاه زنجان و در ساعت 10:30 با شماره پرواز 7143  فرودگاه زنجان را به سمت کیش ترک خواهد کرد.

قاسمی افزود: طی هفته چهار پرواز به صورت رفت و برگشت از زنجان به کیش و برعکس انجام می شود که از 4 دی 1396  شروع خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به علاقه و درخواستهای  مردم زنجان، پیگیر پرواز عتبات هم هستیم که با تایید دستگاه مربوطه، این پروازها در آینده نزدیک برقرار خواهد شد.

قاسمی افزود: مجموعه مقامات استانی نگاه ویژه‌ ایی برای توسعه فرودگاه و افزایش پروازهای آن برای خدمت به مردم استان را دارند چراکه معتقدند فرودگاه نقش بسزایی در توسعه و رونق استان خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار