خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی در دوره توانمند سازی صالحین:
آیت اله اسلامی تاکید کرد: ابتدا باید در تربیت خود کوشا باشیم تا بتوانیم در مرحله بعد روی دیگران نیز تاثیر بگذاریم.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۸۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

آیت الله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان و استاد شجره طیبه صالحین با حضور در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه های صالحین استان قزوین که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید کاوه مشهد مقدس برگزار می شود گفت: وقتی کسی را به معروف امر میکنیم اول باید خود به آن معروف عمل نماییم و رفتار ما نشانگر آن معروف باشد.
وی ادامه داد: مدتی است که حلقه ها و نشست های صالحین توسط بسیج برگزار می شود، سرگروه باید در وهله اول نفس و عمل خود را تربیت نماید تا بر دیگران اثرگذار شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: وقتی خود مربی تربیت یابد، این امر مانع ریزش در بسیج خواهد بود.
استاد شجره طیبه صالحین افزود: سرمربیان و مربیان صالحین هر چه می توانند روی مخاطبانشان عملی کار کنند و این عمل باید قرآنی و الهی باشد تا بتوان نتیجه مطلوب و مورد نظر را گرفت.
امام جمعه شهرستان تاکستان در جمع خواهران سرگروه و مربی صالحین عنوان داشت: در هیچ مقطعی از زندگی نباید رابطه خود با خداوند را فراموش کرد و این یک عمل سازنده نفس است.
آیت اله اسلامی تاکید کرد: باید در امور تربیتی، خود و خانواده و اطرافیان را در اولویت قرار داد.
اسلامی در پایان اضافه کرد: سرمربیان و مربیان و سرگروه های صالحین باید در این دوره ها توانمند گردیده و آن را به گروه های خود انتقال نمایند و اشاعه این فرهنگ تربیتی در جامعه باعث رشد معنوی افراد و جامعه اسلامی می گردد.
1012/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها