ابراهیم کارخانه‎ای در گفت‌وگو با «بسیج»:

فقط با مدیریت بسیجی می‎توان به اهداف رسید

نماینده سابق مجلس بیان داشت: با مدیریت معمولی و مدیریت خسته و گاها خواب‎آلود نمی‎شود کشور را به پیش برد و تنها با مدیریت جهادی و بسیجی است که می‎شود کشور را به پیش برد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۶۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

ابراهیم کارخانه‎ای نماینده سابق مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان داشت: اگر تفکر و اقدام بسیجی در عرصه‎هایی که نظام به آنها نیاز دارد شکل بگیرد یقینا یک حرکت عظیم همه‎جانبه و شتابنده در کشور اتفاق خواهد افتاد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه کشور ما در حال حاضر در عرصه مدیریتی نیازمند تفکر بسیجی و به تعبیر مقام معظم رهبری مدیریت جهادی است تاکید کرد: اگر مدیریت جهادی و تفکر جهادی در دوران دفاع مقدس نبود و مدیران مجاهد در عرصه‎های دفاع مقدس مانند همت‎ها، چمران‎ها، باکری‎ها، خرازی‎ها حضور نداشتند، قطعا ما نمی‎توانستیم در دفاع مقدس پیروز میدان باشیم.

کارخانه‎ای با تاکید براینکه در حال حاضر نیز مدیریت کشور به شدت نیازمند مجاهدانی همچون سرداران نام‎آوری است که پیروزی دفاع مقدس را به نام خودشان رقم زدند عنوان کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب با مدیریت معمولی و مدیریت خسته و گاها خواب‎آلود نمی‎شود کشور را به پیش برد و تنها با مدیریت جهادی و بسیجی است که می‎شود کشور را به پیش برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار