خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: امروز کشور ما از نظر نانو و تکنولوژی های مختلف جزو ۱۰ کشور اول جهان٬ از نظر برد موشکی اولین کشور جهان٬ از نظر موشکی چهارمین کشور جهان می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۵۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز(سه شنبه) مراسم نمادین زنگ مقاومت جشن پیروزی جبهه مقاومت با حضور طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین٬ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر٬ سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین٬ شمس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین٬ خانواده شهید حمید سیاهکال مرادی و شهید حسین پور و جمعی از فرماندهان سپاه و مسوولان آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین در مدرسه اخوان شالباف برگزار شد.
آذربایجانی بیان کرد: شهدای مدافع حرم با ولایت پذیری و حمایت از فرمان رهبر معظم انقلاب در حد محدود در جبهه مقاومت حاضر شدند و آنچه از این جوانان نسل جدید دیده شد چیزی جز حماسه حسینی نیافریدند.
وی با اشاره به تشکیل داعش گفت: استکبار جهانی٬ شجره ملعون داعش را به عنوان یک نیرو مقابل افکار اسلامی پرورش داد که این شجره ملعونه یک دولت اسلامی دروغ در مقابل دولت اسلامی ایران بود که هدف آن تشکیل دولتی با محوریت اسلام خشن در مقابل اسلام ناب محمدی و حکومت بر سراسر جهان بود.
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار کرد: به برکت خون شهیدان و ایثارگری های خانواده های این شهدای عزیز ما در امنیت کامل به سر می بریم چرا که شهدا در مکتب حسینی آموختند که در محضر اسلام باید جان دهند.
آذربایجانی با اشاره به حضور جوانان نسل جدید در جبهه مقاومت افزود: آنچه بیش از همه چشم نوازی می کرد حضور جوانان نسل جدید در جبهه مقاومت بود که بیش از ۹۰ درصد نیروهای رزمنده از نسل همین جوانان بودند.
وی عنوان کرد: این جوانان مدافع حرم همانند رزمندگان دفاع مقدس در صحنه عمل می جنگیدند و امروز شاهد هستیم که تسل امروز مانند نسل دیروز در صحنه انقلاب حضور دارند و همین امر موجب دلگرمی رهبر و همه دوستداران انقلاب است.
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآور شد: استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش گنان می کردند که ما از کشته شدن می ترسیم غافل از اینکه فرزندان شجاع ما همچون شهید حججی مانند شهدای اوایل انقلاب در کردستان برای هدف مقدس خود و حفظ حریم حرم اهل بیت سر می دهند.
آذربایجانی ضمن اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی ادامه داد: امروز کشور ما از نظر نانو و تکنولوژی های مختلف جزو ۱۰ کشور اول جهان٬ از نظر برد موشکی اولین کشور جهان٬ از نظر موشکی چهارمین کشور جهان می باشد و اینها همه نتیجه تلاش دانشمندان شهید و شهدای عرصه های مختلف علمی کشور و نیز فرزندان غیور و توانمند ایران است.
وی اضافه کرد: طبق آمار سازمان ملل امروز ایران اسلامی جزو پنج کشور امن جهان است و تمام افتخار ما این است که در سایه ولایت فقیه و وجود فرزندان غیور توانسته ایم به این مقام در دنیا دست یابیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها