خبرهای داغ:
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی خبر داد

دستگیری متهم سایبری در شهرستان بیرجند

️ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: فردی که با ایجاد صفحه ای جعلی به نام یکی از شهروندان و انتشار تصاویر شخصی وی در اینستاگرام برای او ایجاد مزاحمت کرده بود دستگیر شد .
کد خبر: ۸۹۶۴۱۴۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ "علی محمد پور" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان در رابطه با این خبر گفت: خانمی جوان با در دست داشتن شکواییه به پلیس فتا مراجعه کرد و بیان داشت چند روز پیش متوجه شدم فردی ناشناس در اینستاگرام با هویت و تصاویر شخصی من صفحه ای ایجاد کرده است که از طریق برایم ایجاد مزاحمت شده است و از ایجاد کننده این صفحه شکایت دارم .

 

وی گفت:کارشناسان پلیس فتا در بررسی های فنی هویت ایجاد کننده صفحه اینستاگرامی را مشخص کردند و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به پلیس فتا احضار کردند .

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی در ادامه افزود :متهم که ساکن بیرجند بود در اظهاراتش هدف خود را از این کار ایجاد مزاحمت برای شاکی عنوان کرد و گفت حدود پنج سال پیش با شاکی ارتباط داشتم و تصاویر شخصی وی را در اختیار گرفتم و حدود سه ماه پیش با هویت و تصاویر وی اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرام کرده ام .

 

سرهنگ محمد پور تصریح کرد : متهم دستگیر شده با تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شد .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار