مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان سمنان:
مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان سمنان بر نقش اثرگذار راویان دفاع مقدس در آشنایی جوانان با وقایع و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۴۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عبدالحسین محمدی در دوره آموزشی روایتگری که به همت مرکز حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) در شاهرود برگزار شد، گفت: در این دوره آموزشی قریب به ۷۰ راوی خواهر و برادر به مدت سه روز با شیوه‌های روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اساتیدی از قم و تهران آشنا شدند.
وی ضمن اعلام این خبر افزود: این دوره در راستای تداوم آموزش راویان و با همکاری انجمن راویان دفاع مقدس استان و شهرستان‌ها برگزار شد و بحمداله استقبال خوبی از این دوره صورت گرفت.
مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان سمنان با بیان اینکه راویان آموزش‌دیده در اردو‌های راهیان نور به‌کارگیری خواهند شد، یادآور شد: تلاش داریم تا راویان، علاوه بر حضور در اردو‌های راهیان نور، در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، با حضور در مدارس به روایتگری پرداخته و در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایفای نقش کنند.
وی افزود: در این دوره آموزشی تلاش کردیم تا بتوانیم در راستای بالابردن سطح معرفتی و بصیرتی راویان و تقویت نحوه روایتگری آن‌ها قدم برداریم که به لطف خداوند، نتایج حاصله بیانگر این است که در اجرای طرح و دستیابی به اهداف اجرای آن موفق بوده‌ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها