معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان، زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) را جزو اهداف اصلی شکل‌گیری انقلاب یادکرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۳۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی خالقیان در جمع راویان دفاع مقدس استان سمنان در شاهرود گفت: راویان به‌عنوان گنجینه دفاع مقدس هستند و باید از این گنجینه محافظت کرد تا آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.
وی افزود: ذات انقلاب، مذاکره نیست و یکی از اهداف تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است و همه باید در جهت فراهم کردن این زمینه تلاش کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان ضمن اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) با این مضمون که اگر مسؤولان جمهوری اسلامی به فکر تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نباشند، خائن و خطرساز هستند، حتی اگر خدمت‌رسانی کنند، تأکید کرد: احساس مسئولیت شما به‌عنوان روایتگر دفاع مقدس درزمانی که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن آثار و برکات انقلاب اسلامی هستند، قابل‌تقدیر است و شما، مردان سخت روزگار دیروز و امروز هستید.
وی یادآور شد: اگر به چشم‌انداز انقلاب اسلامی و هدف متعالی و راهبرد اصلی نظام که در فرمایش امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، مشخص است، توجه کنیم، می‌بینیم که نقش اصلی و هدف از شکل‌گیری انقلاب، زمینه‌سازی و تشکیل دولت جهانی حضرت مهدی (عج) است.
خالقیان با اشاره به اینکه هدف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، حکومت و کاخ‌نشینی نبوده و برای کوخ‌نشینان و مستضعفان قیام کردیم، خاطرنشان کرد: به فرمود: ه قرآن کریم، دشمن اصلی ما در این راهبرد، یهودیان و رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند و انشااله به لطف خدا به‌زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و سایر مستکبران عالم باشیم.
وی ادامه داد: آمریکا، رئیس استکبار است، اما درواقع، یهود، نوکر و حلقه‌به‌گوش آن‌هاست و آمریکا از اتاق فکر یهودیت تغذیه می‌شود و تمام اختلاف ما همین‌جاست، چراکه شخصی مثل ترامپ در ساختارسازی آمریکایی‌هاست و این که ترامپ، از قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نام می‌برد، یک استراتژی برنامه‌ریزی‌شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان تصریح کرد: اشتباهات راهبردی آن‌ها باعث شد تا امروز نسل جوان و مدافعان حرم ما، تا کنار گوش رژیم اشغالگر صهیونیستی رسیدند و پادگان امام حسین (ع) و لشکر زینبیون و فاطمیون ایجاد شد.
وی ضمن اشاره به اینکه ما هیچ‌وقت تهاجم نمی‌کنیم و مدافع هستیم، ادامه داد: راهبرد انقلاب، دفاع است، اما متأسفانه برخی افراد که خوب هدف انقلاب را تشخیص نمی‌دهند، ایراد می‌گیرند، ولی باید بدانند که ذات انقلاب، کمک به مظلومان و ایستادگی در برابر مستکبران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها