خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و ‌پرورش استان قزوین:

وجود بسیج و بسیجی نوای دل انگیز امنیت است

مدیر کل آموزش و ‌پرورش استان قزوین بیان کرد: پیروزی مقاومت همین فرهنگ شهادت است و تا روزی که طنین دل انگیز بسیجی و بسیجی بودن در این کشور جاری است٬ ایران اسلامی از هر خطری مصون است.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۲۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز مراسم نمادین زنگ مقاومت جشن پیروزی جبهه مقاومت با حضور طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین٬ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر٬ سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین٬ شمس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین٬ خانواده شهید حمید سیاهکال مرادی و شهید حسین پور و جمعی از فرماندهان سپاه و مسوولان آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین در مدرسه اخوان شالباف برگزار شد.
در این مراسم سالار قاسمی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و یاد رشادت های شهدای مدافع حرم بیان کرد: با جرأت می توان گفت که امنیت امروز کشور را مرهون شجاعت جوانانی هستیم که عاشقانه در راه هدف به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب رساندن جوانان گفت: دو چیز موجب آسیب رسیدن به جوانان می شود که عامل اول غفلت و عامل دوم شهوت است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: دشمن با راه اندازی جنگ نرم٬ در فضای مجازی با ایجاد برنامه های خاص می خواهد دستاوردهای انقلاب را طوری جلوه دهد که ما از اهداف انقلابیمان غافل شویم و تنها راه بازدارنده این امر٬ معنویت است.
قاسمی ضمن اشاره به نویسنده مسیحی و چاپ کتابی در مورد حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) افزود: این نویسنده در کتاب خود می گوید اگر ما یک زینب و حسین در دینمان داشتیم تمام جهان را حسینی و زینبی می کردیم و این سخن باید زنگ بیداری برای ما باشد چرا که با وجود چنین ذخایر معنوی٬ جوانانمان را در مقابل فتنه دشمنان آگاه نمی سازیم.

وجود بسیج و بسیجی نوای دل انگیز امنیت است
وی مطرح کرد: امروز وظیفه آموزش و پرورش فرهنگ سازی است. فرهنگ ایثار و شهادت که عزت ما در آن است و در همین راستا معلمان و مربیان ما باید با یادآوری خاطرات شهدا و بیان وصایای آنها برای دانش آموزان زمینه این فرهنگ سازی را ایجاد نمایند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: پیروزی مقاومت همین فرهنگ شهادت است و تا روزی که طنین دل انگیز بسیجی و بسیجی بودن در این کشور جاری است٬ ایران اسلامی از هر خطری مصون است و ما باید مراقب باشیم که دشمنان داخلی و خارجی این نوای روحانی را خاموش نکنند.
قاسمی گفت: جشن جبهه مقاومت موجب شکوه و اقتدار ما می باشد چرا که امروز دنیا بیش از این‌که از موشک های ما بترسد از فرزندان بسیجی ما می ترسد که اراده ای آهنین در راه رسیدن به هدف دارند و با همین اراده فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه اسلامی به جریان انداخته اند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها