مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین استان ایلام:
کارگاه تبیین فرهنگ نهادی بسیجیان گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین استان ایلام حجت الاسلام عباسی در محل حسینیه صاحب الزمان(عج)با موضوع فرهنگ غنی اسلامی ومبارزه با شیطان پرستی وتفکرصهونیسم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۱۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت السلام عباسی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این کارگاه به سرگذشته پیامبران الهی حضرت داود وسلیمان اشاره کرد وگفت:  تفکر صهیونیسم اعتقاد دارد که سلیمان نبی رسول وفرستاده خدانیست بلکه یک جادوگر است و لقب جادوگر اعظم را به او دادند وبه این قائل هستند که اسباب و وسایل جادوگری حضرت سلیمان در محل مسجد الاقصی کنونی دفن است ومابرای غلبه برجهان واستراق سمع به این وسایل نیازمندیم  تابراجنه وملائک مسلط شویم وآنهارا به عنوان جاسوس برای خود بر جهانیان بگماریم.

وی در ادامه بیان کرد :  امروز بهائیان تعالیم غلط و تحریف شده یهود رادر شبکه های ماهواری و اجتماعی تبلیغ می کنند تا باعث رواج شیطان پرستی شوند.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: صهوینیسم اعتقاد دارد که ما فرزند خدا هستیم وفرزند جزئی از خدا است وسایر انسانها برای خدمت به ما خلق شده اند و ما بر سایرین برتریم.

وی به قضیه انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم نامنحوس اسرائیل اشاره کرد وگفت: قدس برای همیشه  پایتخت جهان اسلام است واین یک تفکر جهانی در تمام ادیان توحیدی است وبسیجیان فعال باید با بینش ودرک صحیح سیاسی برای نسل جوان روشنگری کنند وکلید واژه های های مثل:صهیونیسم،یهود، گوساله سرخ و... را برای جامعه تبیین کنند.  

 

 

ارسال نظرات