معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگویی بیان کرد:

دومین جشنواره عکس خبری سپاه در سپاه کربلا برگزار می گردد

جشنواره عکس سپاه به منظور جمع آوری، ساماندهی و همچنین تجلیل از عکاسان برتر در برنامه های مرتبط با سپاه چون هفته دفاع مقدس، حماسه ازادسازی خرمشهر، هفته بسیج، دهه فجر و مناسبتهای مهمی چون؛ گرامیداشت حماسه بصیرت ملت در 9 دی 88 و لبیک عمومی به ولی فقیه الامام خامنه ای(حفظه الله)، یادواره ها و جشنواره ها، ایام راهیان نور، اردوهای جهادی، امدادرسانی سپاه و ... بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۰۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با اشاره به برگزاری دومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا گفت: این جشنواره به منظور جمع آوری، ساماندهی و همچنین تجلیل از عکاسان برتر در برنامه های مرتبط با سپاه چون هفته دفاع مقدس، حماسه ازادسازی خرمشهر، هفته بسیج، دهه فجر و مناسبتهای مهمی چون؛ گرامیداشت حماسه بصیرت ملت در 9 دی 88 و لبیک عمومی به ولی فقیه الامام خامنه ای(حفظه الله)، یادواره ها و جشنواره ها، ایام راهیان نور، اردوهای جهادی، امدادرسانی سپاه و ... بوده است.

سرهنگ حسینعلی رضایی یادآور شد: عکاسان می بایست برترین تصاویر خود را با محور 8 موضوع : یادواره های شهرستانی، همایش ها، اقتصاد مقاومتی، اردوی جهادی، راهیان نور ، دهه بصیرت(گرامیداشت حماسه 9دی88)، هفته بسیج مستضعفین و هفته دفاع مقدس به دبیر خانه اجرایی جشنواره واقع در این معاونت به نشانی سپاه کربلای مازندران ارسال نمایند.

وی گفت: عکس های خبری می بایست با کیفیت مطلوب و با شناسنامه کامل عکاس اعم از نام و شهرت، شماره شناسنامه و کد ملی، تلفن های همراه و ثابت، محل سکونت (شهرستان)، عنوان و تاریخ برنامه عکس ارسالی را به صورت فایلی با حجم حداقل 350 کیلو بایت به آدرس تلگرامی sep_karbala@ ارسال نمایند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا عنوان کرد: همه عکاسان خبری افتخاری بسیج ، ازاد و حرفه ای شاغل در خبرگزاریها و سایت های مازندران مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

سرهنگ پاسدار رضایی افزود: هیات داوران پس از بررسی آثار دریافتی از سوی هنرمندان، 3 برگزیده آثار ارسالی را برای حضور در جشنواره کشوری عکس سپاه معرفی کرده که قبلا مراسم تجلیلی از آنان در این سپاه به عمل می آید.

این مسئول یادآور شد: عکاسان می توانند با ارسال 2 عکس موضوعی حداکثر در 5 موضوع از 8 موضوع یاد شده شرکت نمایند و از ارسال تصاویر عکاسان دیگر پرهیز داشته باشند.

وی مهلت ارسال آثار در این جشنواره را حداکثر 15 دیماه 96 یادکرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها