مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به تصمیم رییس جمهور امریکا برای اجرای قانون انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی از تل آویو به قدس گفت : آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ‌گاه آتش‌بس با شیطان وجود ندارد.بحث استکبارستیزی یک مقوله مقطعی نبوده، بلکه یک باور دینی است.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۵۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین ملک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در دیدار و سرکشی از حوزه 217 شهید زین الدین گفت: برای مسلمانان واجب است که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها تحت جنایات اسرائیل قرار گرفتند، حمایت معنوی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارد، بیان کرد:  دشمنان ایران بدانند که نباید هیچ وقت حمله ایران به ذهنشان خطور کند.

وی افزود :تصمیم رییس جمهور امریکا برای اجرای قانون انتقال سفارت امریکا در سرزمین های اشغالی از تل آویو به قدس که اسلاف وی 22 سال جرات اجرای آن را نداشتند، موجی عظیم در سراسر دنیای اسلام ایجاد کرده که میتوان آن را موج جدید انتفاضه قدس تلقی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در ادامه گفت :البته مبارزه مردم فلسطین سابقه ای طولانی و در ازای اشغال این سرزمین مقدس دارد و پیش از این نیز شاهد امواج انتفاضه مردمی این ملت در سالهای 1787 و 2000 بوده ایم با این حال موج جدید انتفاضه قدس ویژگی هایی خاص دارد که تفاوت هایی اساسی با امواج پیشین آن ایجاد میکند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این بار نیز مردم، دولت و سپاه پاسداران همگی در کنار هم ایستاده‌ و با اتحاد مثال‌زدنی خود، نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

 
خبرنگار بسیجی : فرهادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها