مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با بسیج ؛

وظیفه خطیر بسیج در این برهه از زمان روشنگری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با اشاره به وظیفه خطیر بسیج در این برهه از زمان که روشنگری است گفت: بسیج باید آحاد جامعه را نسبت به پروژه نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 و خطرات آن در آینده کشور برای مردم به ویژه خواص جامعه روشن کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۵۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام محمود رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع)اظهار داشت: فتنه نفوذ ادامه فتنه است که با توجه به سرکوب شدن فتنه در سال 88 موقتاً این افراد و عناصر فتنه خاموش ماندند و مترصد فرصتی بودند که دوباره اهداف خود را که همان اهداف بیگانگان و استکبار است دنبال کنند.

وظیفه خطیر بسیج در این برهه از زمان روشنگری است

وی افزود: فتنه‌گران در واقع پیاده نظام بی‌جیره و مواجیب غرب و استکبار هستند که با فراهم شدن بستر پروژه نفوذ را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیاده کرده و از آن بهره برداری می‌کنند.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با تأکید بر هوشیاری و آگاهی مسئولان و مردم بیان داشت: وظیفه نهادهای امنیتی و نظارت، رصد هوشمندانه حرکات و رفتارهای عناصر فتنه و برخورد قاطع و به موقع و مناسب و خنثی کردن حرکات و تاکتیک‌های دشمن و افراد نفوذی است.


وی با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: اگر فتنه‌گران در سال 88 پیروز می‌شدند، تاکنون ریشه جمهوریت و اسلامیت نظام را زده بودند و دیگر اثری از جمهوری اسلامی باقی نبود.

رجبی ادامه داد: در صورت موفقیت فتنه 88 در حوزه سیاست خارجی نیز امروز یک کشور کاملاً تحت سلطه آمریکا و غرب بودیم.

بسیج جامعه را نسبت به پروژه نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 آگاه کند

وی با اشاره به وظیفه سنگین بسیج در این برهه از زمان عنوان کرد: نقش بسیج و نهادهای انقلابی در مهار فتنه 88 و مبارزه با نفوذ، نقش روشنگری برای مردم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تصریح کرد: بسیج باید آحاد جامعه را نسبت به پروژه نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 و خطرات آن در آینده کشور برای همه مردم به ویژه خواص جامعه روشن کند.

وی ادامه داد: اگر عناصر فتنه به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برگردند، ایران را تبدیل به ترکیه دوم می‌کنند که از اسلام و انقلاب غیر از یک نام، چیزی باقی نمی‌ماند و کشور وابسته به آمریکا و غرب می‌شود و باید با اشاره امریکا در تمام امورات کشور مانند ذلت زمان طاغوت در دنیا حرکت کنیم.

محمود رجبی  تأکید کرد: بسیج و نهادهای انقلاب باید تمام تلاش‌های خود را برای روشنگری به کار گیرند و تمام مردم را نسبت به خطر نفوذ و بازگشت عناصر فتنه آگاه سازند و این وظیفه خطیر بسیج در این دوره است.

 

خبرنگار افتخاری : برادر سید آبادی

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها