مسئول طرح کرامت در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
جعفر شاد گفت: طرح کرامت در پیشگیری از آسیبها و کاهش آن بسیار موفق عمل می کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۲۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

جعفرشاد مدیر طرح کرامت منطقه ملک آباد استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و موفقیت آن در کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: راه اندازی درمانگاه برای ویزیت رایگان و درمان بیماری های مردم این منطقه یکی از برنامه های ما در این طرح است.

وی افزود: در رابطه با پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی کلاس هایی برای خانم ها و آقایان در مورد آسیب های معضل اعتیاد و راه هایی که جوانان از طریق آن به اعتیاد دچار می شوند برگزار می کنیم.

جعفرشاد خاطرنشان کرد: بیکاری، دوست و همنشنین و محیط های نامناسب از عوامل اصلی اعتیاد هستند و ما با اجرای این طرح با این معضل مقابله می کنیم.

مدیر طرح کرامت ملک آباد البرز بیان داشت: برای کاهش پدیده طلاق نیز کلاس های سبک زندگی و تحکیم خانواده، تقویت صبر و ایثار و گذشت و همچینن ارائه مشاوره خانوادگی به زوجینی که اختلاف و یا قصد طلاق دارند ارائه می شود. طرح کرامت در پیشگیری از آسیبها و کاهش آن بسیار موفق عمل می کند.

وی گفت: این طرح قطعاً باید ادامه پیدا کند بویژه در این منطقه که معضلات اجتماعی مانند فقر و اعتیاد و طلاق افزایش یافته است. عامل اصلی طلاق بیکاری و اعتیاد است که متاسفانه جامعه را درگیر خود کرده است.

 

ارسال نظرات