خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۷ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی فرآورده‌های نفتی کشف شده تقریبا یک میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۶۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

کشف ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق به‌ارزش یک میلیارد ریال در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان فرآورده های نفتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس صبح امروز حین کنترل خودروهای عبوری در مقر ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون کشنده حامل تانکر سوخت مظنون شدند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو، راننده خودرو با ارائه یک برگ بارنامه از شهرستان سنقر، اظهار داشت که خودرو وی حامل ۲۱ هزار لیتر روغن سوخته است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از داخل تانکر سوخت، ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی در ادامه گفت: پس از چند دقیقه همدست متهم نیز که به همین روش حامل گازوئیل قاچاق بود دستگیر و خودرو وی نیز متوقف شد که در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: ارزش ریالی فرآورده های نفتی کشف شده تقریبا یک میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: خودروها به همراه رانندگان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و در این خصوص پرونده ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات