خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج )خوزستان با حضور در شهرستان کارون چندین پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرد و با اشاره به وظیفه سپاه برای خدمت رسانی به مردم گفت:یکی از پروژه های بسیار مهم ساخت یک درمانگاه مجهز با زیر بنای ۱۳۴۰ متر مربع است که با کمک مدیرعامل شرکت فولاد و اقداماتی که بسیج سازندگی انجام می دهد این درمانگاه ساخته می شود.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۶۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج )خوزستان با حضور در شهرستان کارون چندین پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرد و با اشاره به وظیفه سپاه برای خدمت رسانی به مردم گفت:یکی از پروژه های بسیار مهم ساخت یک درمانگاه مجهز با زیر بنای ۱۳۴۰ متر مربع است که با کمک مدیرعامل شرکت فولاد و اقداماتی که بسیج سازندگی انجام می دهد این درمانگاه ساخته می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از دیگر این پروژه ها کارگاه خیاطی است که ۱۹ چرخ خیاطی صنعتی در یک سوله چهار صد متری راه اندازی شده است؛که در این کارگاه هم برای آموزش و هم برای اشتغال عزیزانی که بیکار هستند این کارگاه افتتاح شده است.

وی با اشاره به چندین طرح در حال ساخت اشاره کرد و بیان داشت:از دیگر پروژهها ساخت ده واحد منزل برای محرومین،ساخت مسجد امام علی (ع) در مرکز قلعه چنان و ساخت مدرسه،بخشی از کارهایی است که در شهرستان کارون بدلیل محرومیت هایی که این شهرستان دارد توسط سپاه حضرت ولیعصر( عج )و همچنین قرارگاه سازندگی سپاه در حال پیگیری است که بتوانیم بخشی از مشکلات مردم که شایسته خدمت هستند را کمک کنیم و حل شود.

وی در پایان گفت:بخشی از مشکلات هم با پشتیبانی مسئولین از جمله استاندار محترم در حال پیگیری است؛خصوصا بخش فاضلاب شهرستان که یکی از مشکلات اساسی شهرستان بوده و امیداوریم در حداقل زمان به نتیجه برسد و در بخش زیر ساخت مشکلات مردم حل شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها