جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) از برگزاری رزمایش «اعتلای بسیج ۲» از امروز تا ۳۰ آذرماه در ۵ محور استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۴۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار مجتبی غفورپور امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه امروز مهم‌ترین تهدید داخلی ما تهدید فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های مهم بسیج مستضعفین مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: همان‌طور که در عمق‌بخشی خارجی به تدبیر مقام معظم رهبری نیروی قدس را داریم در عمق‌بخشی داخلی هم سازمان بسیج مأموریت خاص و ویژه و مهمی دارد و یکی از عرصه‌ها و ابزار‌هایی که هم دشمن و هم ما از آن در این کارزار فرهنگی استفاده می‌کنیم عرصه فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: اگر در عرصه فضای مجازی حضور هوشمندانه نداشته باشیم یقیناً دچار آسیب می‌شویم، چون امروز فضای مجازی اثر مستقیمی در فضای حقیقی جامعه و افراد دارد.

سردار غفورپور بابیان اینکه اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: همه ما بسیجیان در راستای فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید در این عرصه حضور جدی و مؤثری داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه مرحله حضور هوشمندانه در فضای مجازی را شروع کردیم، اظهار داشت: در همین راستا سال گذشته رزمایشی را سازمان بسیج با عنوان «اعتلای بسیج ۱» طراحی کرد و امسال نیز همان رزمایش با عنوان «اعتلای بسیج ۲» از ۲۷ الی ۳۰ آذرماه سال جاری در ۵ محور در استان خراسان رضوی به‌صورت یکپارچه توسط بسیجیان و فرماندهان بسیج اجرا می‌شود.

وی هدف «رزمایش اعتلای بسیج ۲» را انسجام‌بخشی و شبکه‌سازی بسیجیان در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: رزمایش «اعتلای بسیج ۲» با توجه به پیروزی‌های غرورآفرین محور مقاومت با رمز «یا زینب کبری (ع)» از امروز ۲۷ آذرماه با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به گذشته با کمک بسیجیان عزیز اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها