ناحیه ثارالله یزدخبر داد:

ساخت مستند آبروی محله "شهیدان صدیقی" با محوریت مسجد کلید خورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزدبرگزاری مراسم آبروی کوچه ها و افتخارمحله را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست ودرادامه افزود:برپایی این مراسم بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان است.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۶۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا؛ ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد اقدام به ساخت مستند آبروی محله، شهیدان جواد ومحمود صدیقی که درسالهای 67 و68به فیض شهادت نائل شدند نمود.
سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت: به منظور اعتلای بسیج و ابلاغ برنامه های مسجد محوری در برنامه بسیج ؛ برنامه آبروی محله حوزه امام خامنه ای (مدظله العالی ) در روستای احمد آباد مشیر با برگزاری نماز جماعت و شروع برنامه از مسجد فاطمیه این روستا آغاز گردید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد برگزاری مراسم آبروی کوچه ها و افتخارمحله را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست ودرادامه افزود:برپایی این مراسم بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان است.
وی در ادامه گفت: مستند سازی آبروی محله باهدف ارج نهادن به شهداست و ما باید به خانواده‌های شهدا افتخار کنیم واین وظیفه ماست که این برنامه هارا اجرا ودنبال کنیم.
دهقان در پایان افزود: شهدای هر محله بزرگ ‌ترین افتخار و آبروی محله و شهرستان و کشور هستند و برگزاری این برنامه‌ها تنها گوشه‌ای از عظمت وافتخار شهدا را به نسل‌های جدید و مردم نشان می‌دهد.




ارسال نظرات