فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد؛
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری چهار سارق نوجوان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۴۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
ابوالقاسم باقری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در محدوده خیابان شهید منتظری، جمهوری اسلامی و شهید مدرس شهر کاشمر تیم تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان این فرماندهی وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: مأموران کلانتری ۱۱، پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی با کمک دوربین مدار بسته یکی از اماکن همان محدوده، افراد سارق را در هنگام سرقت اجناس یک مغازه شناسایی و تصاویر آن‌ها را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند.

باقری تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۱ جانبازان روز گذشته متهمان را که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال تردد در سطح شهر بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: متهمان که ۱۶ سال سن دارند در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر کاشمر با همدستی دو نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به دستگیری دو عضو دیگر این باند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها