کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از تهیه و تولید 9 مستند تلویزیونی از فعالیت های روحانیون مستقر این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۷۱۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین ضامنی گفت: از ابتدای تابستان 96 تا کنون 8 مستند در رابطه با فعالیت های فرهنگی ، مذهبی روحانیون  و یک مستند مرتبط با شهید مدافع حرم، شهید حاج منصور عباسی در استان چهار محال و بختیاری تهیه و تولید شد.

ضامنی افزود: این مستند ها با حضور گروه مستند ساز در امتداد فلق ساخته شدند و از شبکه یک سیما پخش می شوند که تا کنون چهار مستند آن به روی آنتن رفته است.

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد:چهار مستند از مجموع 8 مستند از فعالیت های روحانیون، از جمله فعالیت های حجت الاسلام فرامرزی در بخشِ منج لردگان، حجت الاسلام حبیبی در شهر گوجان شهرستان فارسان، حجت الاسلام احمدی در شهر طاقانکِ شهرستان شهرکرد و حجت الاسلام کریم زاده در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن در چند روز گذشته پخش شده است .

وی بیان کرد: مستندِ حجت الاسلام بابایی در روستای شوراب صغیر شهرستان سامان ، حجت الاسلام رنجبر در روستای امام قیس شهرستان بروجن، حجت الاسلام قاضی زاده در روستای دزک شهرستان کیار، حجت الاسلام طهماسبی در شهرستان لردگان و مستند شهید حاج منصور عباسی هم تولید و برای تدوین و انجام دیگر مراحل به منظور پخش به تهران ارسال شده است.

ضامنی گفت: تهیه کننده ی این برنامه مهران رستمی، تصویر بردار هاشم عطار، صدا بردار حسن عطار و به کارگردانی مهدی رمضانی و مصطفی تقی زاده است که به سفارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تولید و پخش می شود.

گفتنی است، طرح گسترش روحانی در کشور به ویژه در شهرک ها و مراکز دهستان، از طرح های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه فعالیت های فرهنگی است، این طرح که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و ضرورت های جبهه فرهنگی، تبلیغی کشور است، در عمر کوتاه خود دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است.

یاد آور می شود، هدف اساسی این طرح، بسط عدالت نظام جمهوری اسلامی در جنبه فرهنگی و در عرصه تبلیغ است و اساس کار بر نشر مبانی و معارف اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله است.

ارسال نظرات