دومین فراخوان ملی جشنواره قرآنی «آیات» به میزبانی استان بوشهر در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، در بین مراکز، موسسات و کانون‌های فرهنگی هنری کردستان اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۹۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
جشنواره قرآنی «آیات» در رشته فیلم به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر در رشته‌ها و موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

داستان‌ها و قصص قرآنی و عترتی شامل زندگی و سیره دیگر شخصیت‌های قرآنی، تمثیل و لطایف پندآموز قرآنی و عترتی، مضامین و معارف دینی و قرآنی شامل کانون خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، محتوای سوره مبارکه «یس»، فرهنگ ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت و امامت، بصیرت و روشنی و ... از موضوعات این جشنواره است.

این جشنواره در رشته‌های فیلم داستانی، پویانمایی (انیمیشن)، مستند، نماهنگ، بخش ویژه (مربوط به سوره مبارکه «واقعه») به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی فیلم آیات ۱۶ اسفندماه هم‌زمان با روز بوشهر برگزار می‌شود و آثار برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره فیلم قرآنی «آیات» تا ۲۰ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در به نشانی، بوشهر، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه بوستان ۵، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۵۱۱۸۸- ۰۷۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات