فرماندار فریدونکنار از اختصاص بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات برای این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۸۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین منفردی در گفت وگویی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته در سال جاری برای فریدونکنار اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال در سال جاری اعتبار و تسهیلات به شهرستان فریدونکنار اختصاص پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۴۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از این اعتبارات در قالب سرفصل تملک دارایی های سرمایه ای، مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت حوادث و بلایای طبیعی و مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از بند د تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال خانواده های تحت پوشش اداره بهزیستی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از بند د تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، مبلغ ۲۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تحت عنوان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی و همچنین مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برای رفع موانع تولید در سامانه بهین یاب تخصیص پیدا کرده است که باید توسط تولید کنندگان شهرستان جذب شود.
فرماندار فریدونکنار افزود: ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد در شهرستان فریدون کنار با جذب ۷۵ درصد از اعتبارات تخصیص یافته رتبه ۹ استان را دارد که امیدواریم با پیگیری های متداول جایگاه بهتری در استان نصیب فریدونکنار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها