کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی «احکام فقهی بانوان» ویژه رابطان خواهر کانون‌های مساجد شهرستان سنندج همزمان با ۲۸ آذر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۸۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی یک روزه احکام فقهی خواهران با حضور ۳۰ نفر مربیان قرآن و رابطین خواهر کانون‌های مساجد سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با همکاری دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: سهیلا رستمی، از اساتید دانشگاه کردستان مدرس این کارگاه آموزشی است.

گلباغی با تاکید بر احیای گفتمان نظام زن در خانواده در بستر مسجد اذعان کرد: این کارگاه آموزشی در راستای تقویت جایگاه بانوان در خانواده و ترویج مبانی فقهی در بین بانوان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۸ آذر در مجتمع فجر شهرستان سنندج تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اینکه مساجد محل رشد مومن و محل مرجع و ماوای مومنین است، بیان کرد: متولیان به جای ساختن مسجد به ساختن انسان‌ها روی بیاورند چرا که سرمایه بشریت و ملت‌ها انسان است.

وی کانون‌های مساجد را ظرفیت خوبی برای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی دانست و خاطر نشان کرد: لازم است از این ظرفیت به بهترین شیوه بهره گرفت.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات