امام جمعه قروه در همایش خانواده‌های کارکنان سپاه دهگلان:
امام جمعه قروه در همایش خانواده‌های کارکنان سپاه، سپاه پاسداران را چشمه زلال وسکوی پرش به مقام والای انسانی دانست.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۷۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن بابائیان امام جمعه شهرستان قروه صبح امروز در همایش خانواده کارکنان سپاه که در مجتمع امام خمینی قروه برگزار شد، محتوای کاری سپاه را حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانتست وگفت: برای این انقلاب و پاسداری از آن خون هزاران انسان وارسته ریخته شده است.

وی سپاه پاسداران را سرچشمه زلال وسکوی پرش به مقام والای انسانی دانست و گفت: خانواده‌های پاسداران باید عزت و عظمت پاسداری داشته باشند.

امام جمعه قروه خطاب به خانواده وهمسران پاسداران گفت: عظمت و عزت مردان از کمک وهمیاری زنان سرچشمه می‌گیرد واگر زنان نبودن هیچ مردی الهی نمی‌شد.

حجت الاسلام بابائیان در ادامه با اشاره به عظمت وعزت زنان گفت: خداوند بهشت را زیر پای مادران قرار داده و بنا به تاکید قرآن اگر کسی عمل صالح انجام دهد چه مرد و چه زن باشد در سرای آخرت زندگی جاودانه نصیبش می‌شود.

امام جمعه قروه سپاه پاسداران را یک شجره طیبه دانست که میوه‌های گرانب‌هایی را مثل قاسم سلیمانی به ثمر رسانده وتحویل جامعه اسلامی داده است.

حجت الاسلام بابائیان سپاه پاسداران را مایه آبرو عزت اسلام دانست و گفت: این مجموعه مقدس امروز اسلام را با مدیریت صحیح و تبعیت ازمقام ولایت هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به صبور بودن انسان و دوری از هوی وهوس گفت: اگر انسانی از دستورات شیطانی پرهیز نماید و دستورات شریعت اسلامی را سر لوحه برنامه زندگی خود قرار دهد، به مقام انسانیت می‌رسد.

امام جمعه قروه ضمن تاکید برحفظ و رعایت حجاب بانون در جامعه اسلامی گفت: قیمت و بهای شما زنان بهشت برین است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات