بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز؛
در بخشی از این بیانیه آمده است: دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه ها خواهد ایستاد و آمریکا و اسرائیل هم از این حرکت خود ضربه ی مهلکی را متحمل خواهند شد، به یاری خدا فلسطین عزیز آزاد خواهد شد و همواره قدس، بخش لاینفک و پایتخت آینده فلسطین خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۷۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز در خصوص اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این اقدام را محکوم و بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم

"ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت"(عنکبوت/٤١)
سست ترین خانه ها خانه عنکبوت است

هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد. (امام خمینی (ره))

اقدام گستاخانه و سخیف رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور و تلاش واهی جهت غصب بیت المقدس_ اولین قبله مسلمانان_ به عنوان پایتخت رژیم منحوس و جعلی اسرائیل، فتنه ای بزرگ علیه بشریت، امت اسلام و تضییع حقوق ملت مظلوم فلسطین است.

غده سرطانی ای که با تلاش و توطئه حکومت های مستبد و امپریالیستی و در راس آنها، آمریکا بیش از شش دهه است که در گوشه ای از جهان اسلام سایه افکنده و در طول تاریخ درصدد بیرون راندن ملت مظلوم فلسطین از سرزمین مادریشان و تضعیف ممالک اسلامی بوده است، فلذا این مهم ایجاب می کند که جهان اسلام و تمامی جوامع آزادیخواه و حق طلب در راستای مقابله با این توطئه شوم و شیطانی استکبار جهانی مواضع قاطع اتخاذ کنند.

دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه ها خواهد ایستاد و آمریکا و اسرائیل هم از این حرکت خود ضربه ی مهلکی را متحمل خواهند شد، به یاری خدا فلسطین عزیز آزاد خواهد شد و همواره قدس، بخش لاینفک و پایتخت آینده فلسطین خواهد ماند.

 بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره) شیراز ضمن محکومیت شدید این اقدام ضد بشری و ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا، همواره بر دفاع از آرمانهای قدس و سرزمین فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید می کند.
 
ارسال نظرات