خبرهای داغ:
در قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین:

مراسم آگاه سازی بصیرتی قرآنی برگزار شد

مراسم آگاه سازی بصیرتی – قرآنی ویژه فرماندهان و کارکنان پایور در قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور روح‌الله شریفی مخترع ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۴۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم آگاه سازی بصیرتی – قرآنی ویژه فرماندهان و کارکنان پایور صبح امروز در سالن 29 فروردین قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور روح‌الله شریفی مخترع ایرانی برگزار شد.
روح‌الله شریفی مخترع ماشین بدون سوخت در این مراسم اظهار کرد: ماشین بدون سوخت براساس مفاد آیات قرآن کریم از جمله «خلق سبع سموات و من الارض مثلهم ...» و « خلق السموات و الارض فی سته ایام ...» طراحی شده که نه با سوخت و انرژی های فسیلی بلکه بر اساس انرژی جاذبه زمین حرکت می کند.
این مخترع ایرانی با اشاره به روایات غنی اسلامی خاطرنشان کرد: حجامت را آمریکایی ها در سال 2007 به نام خود ثبت کرده اند در حالیکه پیامبر گرامی اسلام (ص) 1400 سال قبل آن را مطرح کرده است و این نکته بیانگر این مطلب است که ما مسلمانان چقدر در زمینه ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی (ص) عملکرد ضعیفی داشته ایم.
این جانباز شیمیایی دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه بسیاری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشده است، ابراز امیدواری کرد : به حول و قوه الهی و تلاش همگان روزی فرا برسد که به جایگاه واقعی و رفیع خویش در علوم و فنون اسلامی دست یابیم.
گفتنی است که، دکتر روح الله شریفی مخترع و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس تاکنون توانسته بیش از 300 ثبت اختراع جهانی داشته باشد که بیش از 250 اختراعش مستقیما برگرفته از آیات قرآنی و روایات اسلامی است.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار