شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود و جانش را در این راه داده است، استقلال و پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است دو قشر حوزه و دانشگاه پشتوانه عظیم فکری و علمی برای کشور هستند ، نغمه جدایی حوزه و دانشگاه همان جدایی دین از سیاست است این همان خواست دشمنان اسلام است
کد خبر: ۸۹۶۳۶۱۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه به ادامه بحث پیرامون شرح دعای مکارم الاخلاق پرداخت و اظهار گرد: امام سجاد(ع) از خدا خواست خدایا مرا از کسانی قرار ده در موقع ضرورت حرکت سریع و جدی داشته باشم و فقط از تو مدد و کمک بخواهم.

وی بیان کرد: حاکم مطلق و قدرت مطلق در جهان خداست، در خواست کمک باید از او باشد اما خدا فیض و بخشش خود را از راه مناسب آن به بندگانش می‌دهد.

امام جمعه بهنمیر به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود و جانش را در این راه داده است، استقلال و پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است دو قشر حوزه و دانشگاه پشتوانه عظیم فکری و علمی برای کشور هستند ، نغمه جدایی حوزه و دانشگاه همان جدایی دین از سیاست است این همان خواست دشمنان اسلام است.

این مسؤول با محکومیت تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در اعلان قدس پایتخت رژیم صهیونیستی، افزود: این تصمیم ابلهانه ترامپ ناخواسته به مسلمانان خدمت کرده است و باعث وحدت و همبستگی امت اسلام شد و برای مسلمانان ثابت شد آمریکا و صیهونیست دشمن اصلی اسلام و مسلمین است.

شریف‌تبار ادامه داد: حمایت عربستان، امارات و بحرین از تصمیم ترامپ شرم‌آور است، حمایت از فلسطین دفاع از مظلوم است هرجا مظلومی باشد ایران اسلامی از آن حمایت خواهد کرد و تنها راه رهایی قدس جهاد و مقاومت است.

 وی درباره لایحه بودجه سال 97 گفت: در این لایحه دولت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را نادیده گرفته است دولت برای حل مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه حقوق‌های نجومی را حذف کند.

امام جمعه بهنمیر در پایان اظهار امیدواری کرد دولت و مجلس با همکاری هم بودجه‌ای را تصویب کنند تا بیکاری و روکود رفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها