خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری اجلاس استانی نماز؛
با حضور مسوولان استانی از کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز رونمایی ‌شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۱۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» با حضور مسوولان از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.
در این مراسم مسوولان از کتاب «نماز صبح» که توسط حسن شکیب‌زاده، نویسنده و پژوهشگر استان قزوین تدوین شده بود، رونمایی کردند.
گفتنی است: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، بهانه‌ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه‌ی خاطره‌نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از600 نفر از علاقمندان به دبیرخانه‌ی مسابقه ارایه شد.
پس از بررسی خاطرات ارسالی، 34 تن از نویسندگان بهترین خاطرات، انتخاب و هدایای خود را دریافت کردند و در مجموع 70 خاطره‌ی برتر از این مجموعه نیز جهت انتشار کتاب انتخاب شد.
کتاب نماز صبح مجموعه‌ی خاطرات ارزشمندی است که نویسندگان آن به نحوه‌ی انجام و مسایل جانبی آن در خاطرات خود پرداختند.
در این کتاب علاوه بر عموم مردم، خاطرات بخشی از جامعه‌ی هدف، شامل بازماندگان شهدا و ایثارگران استان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
کتاب نماز صبح با همت ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شمارگان 3 هزار نسخه منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها