خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد

برگزاری کلاس مهارت زندگی برای خانواده زندانیان همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان از برگزاری کلاس مهارت زندگی برای خانواده زندانیان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۹۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

برگزاری کلاس مهارت زندگی برای خانواده زندانیان همدانمحمد حسن‌یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت در راستای اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر کلاس مهارت زندگی در سالن ملاقات برای خانواده زندانیان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان برگزار شد.

وی افزود: کارگاه مهارت زندگی با هدف آشنا کردن خانواده زندانیان با مشکلات پیش رو آنان و راه‌های مقابله با پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان تصریح کرد: کلاس مهارت زندگی هر ماه  توسط روانشناس و مددکاران برگزار و بروشورهای آموزشی برای آگاهی و اطلاع رسانی بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زندان همدان گفت: این نمایشگاه با بیش از 6 هزار جلد کتاب در صدها عنوان در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ادبیات کودکان و نوجوانان، تاریخی و ادبی دایر شد.

حسن‌یاری با اشاره به ارائه کتاب‌ها با تخفیف عنوان کرد: در طول سال چندین نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی در زندان دایر می‌شود که نمایشگاه هفته کتاب بزرگ‌ترین وغنی‌ترین آن از نظرمنابع است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار