حسین‌نژاد در رابطه با الگوپذیری سایر ملت‌ها از انقلاب ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی قلب تپنده نظام بین‌الملل شده و به‌عنوان یک الگوی برتر برای کسانی که راغب هستند در کشورشان از یوغ استعمار فرار کنند شد و از اینکه تبدیل به یک الگوی برتر شده سبب احساس وحشت آمریکایی‌ها شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۹۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدموسی حسین‌نژاد در مراسم گرامی‌داشت یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در هیأت مذهبی بلال این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاد و کارشناسان آمدند این انقلاب‌ها را بررسی کردند که دیدند چهار انقلاب دنیا از برجستگی خاصی برخوردار بوده و منحصر به فرد بودند.

وی افزود: اولین مورد انقلاب فرانسه با نگاه لیبرالیسم بود و دومین آن انقلاب روسیه با نگاه به کمونیسم و چپ بوده که می‌رفت دومینوی کمونیسم دنیا را فرا بگیرد و سومین انقلاب، انقلاب الجزایر با انگیزه قوی اسلامی بوده که اتفاقاتی افتاد و این انقلاب جدا از سیاست و عرصه زندگی مردم بود که دین در زندگی مردم صحنه خارجی نداشته باشد که مطلوب غرب هم همین اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر خاطرنشان کرد: انقلاب چهارم، انقلاب اسلامی ایران است و شما اگر انقلاب‌های دنیا را مطالعه و قیاس کنید می‌بینید که در دل انقلاب اسلامی یک سری وقایع و حوادثی نهفته بود که هنوز هم آمریکایی‌ها به دنبال توطئه و نیرنگ و نفوذ به این انقلاب هستند و در همه جا ما ردپای آمریکا را داریم می‌بینیم.

این مسؤول اضافه کرد: از سال 57 تا به امروز انقلاب اسلامی چه کار کرد و وقتی نگاه می‌کنیم به ادبیات دولتمردان آمریکا واقعا نقش انقلاب اسلامی یک نقش بی‌بدیل هست و قرار بود اتفاقاتی بیفتد و در این بین رژیم صهیونیستی نقش‌آفرین باشد و قرار بود آن هیمنه ابرقدرتی ایالات متحده بعد از فروپاشی نظام کمونیسم در دنیا گسترانیده شود.

حسین‌نژاد تصریح کرد: پیروزی و وقوع انقلاب اسلامی همه این برنامه‌ریزی‌ها و کارها را از بین برد و ریچارد نیکسون در دکترین سیاست خارجی آمریکا این طور می‌نویسد و می‌گوید که جهان اسلام در قرن 21 تبدیل به یکی از صحنه‌های زورآزمایی برای ایالات متحده در حوزه سیاست خارجی است.

وی درباره این دیدگاه بیان کرد: آمریکا خیلی روی سیاست خارجی حساسیت دارد و سیاست خارجی عموما مبتنی بر تقویت، توسعه، حفظ و گسترش منافع ملی است و هر کشوری باید این نفع را در سیاست خارجی خودش ببیند اگر غیر از این باشد انفعال دستگاه دیپلماسی خارجی‌اش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر درباره چگونگی شکست ابهت آمریکا با وقوع انقلاب اسلامی گفت: در زمان ریگان سازمان CIA در یک برآوردی گفته تا 30 سال آینده در ایران هیچ انقلابی اتفاق نخواهد افتاد و تعریف آنها این است اگر قرار هست انقلابی رخ دهد نیاز به تجهیزات و افراد کارکشته نظامی هست و هیچ امکاناتی ندارند و اصلا انقلابی امکان‌پذیر نیست.

این مسؤول ادامه داد: عملا انقلاب اتفاق افتاد و هیمنه ابرقدرتی آمریکا ترک برداشت و از همان روز اول آمریکایی‌ها نشستند و به این نتیجه رسیدند که باید از همان جایی که دچار فروپاشی شدند و سیلی خوردند کلید بازسازی خودشان را از همان جا شروع کنند.

حسین‌نژاد در رابطه با الگوپذیری سایر ملت‌ها از انقلاب ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی قلب تپنده نظام بین‌الملل شده و به‌عنوان یک الگوی برتر برای کسانی که راغب هستند در کشورشان از یوغ استعمار فرار کنند شد و از اینکه تبدیل به یک الگوی برتر شده سبب احساس وحشت آمریکایی‌ها شد.

وی افزود: از اینکه انقلاب اسلامی دارد مقاومت و ایستادگی را در برابر قدرت‌های بزرگ پمپاژ می‌کند و به جوانان دیکته می‌کند که در مقابل آنها بایستید و آنها چیزی نیستند و استراتژی مشت در برابر درفش جواب داد و در مقابل دنیا هم می‌شود این کار را کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر درباره تلاش آمریکایی‌ها برای مقابله با نفوذ ایران بیان کرد: آمریکایی‌ها برای تصاحب ایران که قلب دنیاست آمدند یک مانیفست نوشتند و از زمان کلینتون به بوش پدر و بعد بوش پسر و رسید به اوباما و الان هم به ترامپ رسید و هر وقت حرف کم می‌آورند حرف تکراری گزینه‌های روی میز را می‌زنند و اگر به مرجع گزینه‌ها دقت کنیم می‌بینیم که گزینه نظامی هست چون این گزینه رعب‌آور است.

این مسؤول درباره گزینه‌های روی میزی که آنها دارند اظهار کرد: آمریکایی‌ها 9 تا گزینه دارند که سه تا از آنها گزینه نظامی است که شامل جنگ تمام عیار مثل جنگ تحمیلی که کوپن آن را استفاده کردند و گزینه نظامی دیگر که آنها می‌خواستند به‌عنوان راهبرد استفاده کنند جنگ تک اسرائیلی بود یعنی رژیم صهیونیستی خودش مستقیما با ایران وارد جنگ شود و گزینه آخر نظامی جنگ انفرادی خود آمریکایی‌ها بود.

حسین‌نژاد ادامه داد: سه گزینه براندازی داشتند که یکی در سال 88 دیدیم که یک انقلاب دیگری اتفاق افتاد و حضرت آقا فرمودند که انقلاب از گردنه‌های وحشتناک و از پیچ‌های خطرناک عبور داده شد که این به برکت بصیرت مردم بود و دو گزینه دیپلماتیک بود و آخرین گزینه هم مهار منطقه‌ای ایران بود.

وی درباره گزینه مهار منطقه‌ای آمریکا بر علیه ایران خاطرنشان کرد: این گزینه در سال 2003 به بهانه کشف سلاح‌های شیمیایی در عراق موجب شد که آمریکا به عراق حمله کند تا یک سنگر به ایران نزدیک‌تر باشد و محصول این گزینه خلق داعش و تفکر وهابی و سلفی و اسلام سکولاریزه بود و یک مدلی از اسلام را به نمایش بگذارند و بگویند این اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر بیان کرد: همین جایی که الان داریم می‌جنگیم بعضی‌ها انتقاد می‌کنند و می‌گویند به ما چه ربطی دارد، یک سرباز آمریکایی از یک قاره دیگر می‌آید اینجا می‌جنگد به دلیل اینکه تروریست‌ها به کشورشان نروند و آنها را تهدید نکنند اما ما که متولی انقلاب اسلامی هستیم نباید بیاییم دفاع کنیم.

این مسؤول یادآور شد: در بحث مهار منطقه‌ای آمدند ابوبکرالبغدادی را پیدا کردند و از سال 2005 تا سال 2009 آموزش دادند و تجهیزات را در اختیارش قرار دادند و به همراه اینها امکانات و منابع مالی دراختیارش قرار دادند و حمایت کردند و انداختند در منطقه که بنام اسلام و با پرچم لااله الاالله سر می‌برید این یعنی پروژه اسلام‌هراسی، دین‌هراسی، شیعه‌هراسی و این مهار آنهاست.

حسین‌نژاد گفت: آمریکایی‌ها از سال 2003 مهار منطقه‌ای را کلید زدند و برای اینکه پیرامون ایران یک حصاری بکشند و ایران را در چنبره خودشان بگیرند و به ایران یک سنگر نزدیک باشند این کار را کردند چون ایران برایشان خیلی اهمیت دارد زیرا ایران قلب دنیا است و توطئه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی شده هرکدام می‌توانست انقلابی را دگرگون کند و یک نظامی را دچار فروپاشی کند ولی در میان طوفان حوادث انقلاب اسلامی به حرکت خودش ادامه داده و راه خود را پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر افزود: آمریکایی‌ها فهمیدند که دیپلماسی دستور و ارعاب و تهدید در مقابل ایران جواب نمی‌دهد و آمدند بحث جنگ نرم و قدرت هوشمند را بوجود آوردند چون ایران در مقابل تهدید سخت و نیمه سخت خوب جواب داده بود و در این بین از نظریه هانتینگتون هم برای آنها خیلی مثمرثمر بود و در جنگ نرم بهترین ابزار رسانه است و در جنگ رسانه‌ای اولین قربانی حقیقت است و باید با آنها مقابله کنیم.

این مسؤول هدف اصلی آنها در جنگ رسانه‌ای را هدف قرار دادن نهضت عاشورا دانست و اظهار کرد: آمریکایی‌ها هم در این حوزه شرکت داشته و از آن بهره‌برداری می‌کنند و یکی از چیزهایی که در جنگ رسانه‌ای دنبال می‌کنند هدف قرار دادن نهضت عاشورا است و خیلی دوست دارند که قیام عاشورا را تباه کنند و علاقه‌مند هستند که قیام امام حسین(ع) را تحت‌الشعاع قرار داده و آن را تحریف کنند و بدین خاطر به دنبال مولفه‎های قدرت شیعه هستند.

حسین‌نژاد تاکید کرد: امروز جهان از تمام توان و حربه خود برای این کار استفاده می‌کند تا به اسلام ضربه بزنند.

وی در پایان گفت: باید موقعیت شناس بود و از فلسفه شکل‌گیری هیأت‎ها به‌عنوان یک ظرفیت باید استفاده کرد و الان دشمن روی ولایت فقیه تمرکز کرده تا آن را کم رنگ و کم اهمیت جلوه دهند و باید هیأت‌ها تقویت شوند و با بصیرت توطئه دشمن را که نفی انقلاب اسلامی را می‌کند خنثی کرده تا گمراه نشویم.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها