حجت الاسلام منتشلو:

دفاع از اسلام واقعی واجب شرعی است

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان افزود:بی‌شک اهداف داعش و تکفیری‌ها در دنیا از بین بردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی، قرآن و عترت پیامبر (ص) است ودر این شرایط حساس کنونی دفاع از اسلام واقعی واجب شرعی است.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۸۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درهمایش مقابله باهجمه سلفیت گفت:اقدامات وحشیانه سلفیت و وهابیت بزرگترین صدمات را به جهان اسلام وارد کرده است.

وی در ادامه گفت:تقویت تکفیری‌ها به هر نحو حرام است و کسانی که به عنوان اسلام آن‌ها را تقویت می‌کنند از اسلام و مسلمانی فاصله بسیاری دارند، چون آن‌ها تئوری دین را قبول نداشته و علاوه بر اینکه مولد هوی و هوس هستند به نام اسلام دست به جنایات عظیمی می‌زنند.

منتشلوافزود: اقدامات وحشیانه سلفیت و وهابیت با هیچ معیاری مطابقت ندارد، چون آن‌ها دشمن بشریت بوده و تا زمانی که ریشه آن‌ها خشکانده نشود، بزرگترین صدمات را به جهان اسلام وارد می‌کنند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان اضافه کرد:بی‌شک اهداف داعش و تکفیری‌ها در دنیا از بین بردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی، قرآن و عترت پیامبر (ص) است ودر این شرایط حساس کنونی دفاع از اسلام واقعی واجب شرعی بوده و وظیفه بزرگ علمای جهان اسلام مبارزه با داعش، سلفی‌ها و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار