مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم مصطفی و مجتبی بختی با حضور خانواده شهید و روایتگری مادر شهیدان بختی در سالن شهدای بسیج میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۸۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم مصطفی و مجتبی بختی با حضور خانواده شهید، پاسداران ناحیه مقاومت بسیج میبد و پادگان نبی اکرم (ص) و روایتگری مادر شهیدان بختی در سالن شهدای بسیج میبد برگزار شد.
مادر شهیدان بختی در مورد فرزندان شهیدش بیان داشت: افتخار می‌کنم که مادر شهید هستم و امیدوار هستم که در محضر حضرت زینب (س) سربلند باشم چراکه تلاش کردم سنگر را برای فرزندانم حفظ کنم، همچنانکه می‌دانید نیروی ایرانی برای اعزام به سوریه نمی‌پذیرفتند، برای همین مجبور شدم، خانواده ام را به عنوان خانواده افغانستانی معرفی کنم و به زبان افغانی صحبت کنم و برای دو پسرم نقش مادر و خاله را بازی کنم.
وی ادامه داد: خوشحال هستم که پسرانم در راه بی‌بی زینب فدا شدند، آرزو داشتم که‌ای کاش ده پسر دیگر داشتم تا در راه ایشان فدا کنم.
این مادر شهید بیان کرد: شهادت مسئله اتفاقی نیست و شهدا از کودکی انتخاب و برای این راه تربیت می‌شوند.
فرماندار میبد در این مراسم با قدردانی از خانواده شهیدان بختی بیان داشت: شهدا زنده هستند و یکی از نیاز‌های جامعه زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بوده که امروز باید به وصیت آنان عمل کنیم و زندگی پرافتخار آنان سرلوحه زندگی شخصی و کاری ما باشد.
وی افزود: سه عنصر ایثار، جهاد و شهادت از زمان قبل از انقلاب در میان رزمندگان و حق طلبان بوده که امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.
حسین فلاح بیان کرد: شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند که باید پای خود را جای پای شهدا بگذاریم، زیرا نسبت به خون شهدا مسئول هستیم.
فرماندار گفت: پدران، مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید همیشه در ادارات مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند.
وی در پایان تصریح داشت: همه باید یاد شهدا، افتخارات شهدا، عزت شهدا را نصب العین خودمان قرار دهیم چرا عزت و اقتدار و سربلندی امروز ما به برکت خون شهیدان است.
ارسال نظرات