خبرهای داغ:
دکتر چمن در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: همکاری و مشارکت افراد با توانمندی و تخصص‌های مختلف در امور پژوهشی بالطبع فرهنگ سازی و بهبود کار‌های تیمی را بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۵۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا چمن در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که با حضور معاونین، روسای دانشکده ها، اعضای هیات علمی و پژوهشگران منتخب به همت معاونت پژوهشی در تالار اجتماعات سلامت دانشگاه برگزار شد، با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: رشد چشمگیر و کارنامه درخشان دانشگاه در شاخص‌های پژوهشی بیانگرسیاستگزاری، برنامه ریزی و تلاش‌های قابل تقدیر در حوزه پژوهش می‌باشد.
وی با اشاره به تاثیر فعالیت‌های پژوهشی بر فرهنگ سازی و افزایش کار‌های تیمی افزود: پژوهش کاری نیست که یک نفر قادر به انجام آن باشد که این امر سبب تقویت روحیه همکاری و کار تیمی می‌شود و این یکی دیگراز برکات فعالیت‌های پژوهشی است که همکاری و مشارکت افراد با توانمندی و تخصص‌های مختلف در امور پژوهشی و بالطبع فرهنگ سازی و بهبود کار‌های تیمی را بدنبال خواهد داشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی در عرصه بالینی تصریح کرد: متخصصین حوزه‌های بالینی رغبت کمتری جهت شرکت در فرآیند ها‌ی پژوهشی دارند که این امر ناشی از عدم وجود منافع تعریف شده در ارتقای همکاران بالینی براساس فعالیت‌های پژوهشی است که نیازمند بازنگری و ایجاد انگیزه در این خصوص می‌باشیم.
در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی؛ دکتر محمد تقی رحیمی، دکتر ناصر مقربیان، دکتر افسانه کرامت، مجتبی کیخا و در بین کارکنان پژوهشگر شیما نادری از معاونت درمان با اهدای لوح و هدایا قدردانی بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها