امام جمعه یاسوج در دومین جلسه شوراینماز داروی شفابخش برای انسان‌ها اقامه نماز استان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی انسان‌ها و در نزد خداوند متعال گفت: از آثار و برکات نماز در زندگی انسان‌ها شفا بخشیدن به امراض جسمی و روحی آنها است و خداوند متعال این نعمت را بر آن‌ها ارزانی داشته و باید که قدردان این نعمت باشند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۱۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی تکبر، حسادت، بخل، کینه ورزی، پایمال کردن حقوق دیگران را ناشی از توجه نکردن به احکام الهی و دینی از جمله نماز برشمرد و افزود: انسان باید سعی کند با بهره گیری از این احکام بدی‌ها و زشتی‌ها را از خود دور کند و به جای آن خوبی‌ها و حسنات را در دل و جسم و روح خود جایگزین کند.
امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش برگزاری جلسات، دوره‌های آموزشی در خصوص ترویج فرهنگ نماز و برپا داشتن این فریضه را در جامعه مطلوب و قابل تحسین خواند و گفت: اگر بخواهیم این اقدامات تاثیرگزاری بیشتری داشته باشد باید به صورت مستمر مطالب در زمینه مسئله نماز، آن هم به وسیله کسانی که خود اهل عمل باشند بیان شود.
دبیر شورا و رئیس ستاد اقامه نماز استان هم از برگزاری اجلاسیه استانی نماز به منظور ترویج و گسترش این فریضه در دی ماه امسال خبر داد و گفت: برگزاری باشکوه و اثرگزار این اجلاسیه نیازمند و مستلزم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.
چراغ زاده با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های امسال این ستاد افزود: برگزاری ۲۰۰ گفتمان دانش آموزی و خانواده، اجرای طرح سفیران صلح در مساجد، طرح سلامت معنوی در مراکز درمانی و بیمارستانها، نقش نماز در زندگی زوج‌های جوان از اهم این فعالیت‌ها است.
وی گفت: برگزاری دوره آموزشی "نیک" ویژه مربیان مهدکودکها، امامان جماعت مدارس، اجرای طرح کلید بهشت ویژه مربیان نهضت سوادآموزی، مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز از دیگر فعالیت‌های این ستاد در جهت ترویج فرهنگ نماز در جامعه بوده است.
محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم از آمادگی مجموعه استانداری برای برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه استانی نماز خبر داد.
ارسال نظرات