خبرهای داغ:
مسئول محور قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی از بهره‌مندی 31 روستای زلزله‌زده شهر ازگله از خدمات قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۷۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

بهره‌مندی 31 روستای زلزله‌زده ازگله از خدمات قرارگاه شهید همدانیحسین مسلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی از همان دقایق اولیه وقوع زلزله به کمک مردم زلزله زده شهر ازگله و روستاهای آن شتافت.

وی افزود: هر چند در وقوع زلزله  شوک عجیبی به همه وارد شده بود و  مشاهده تخریب‌ها و صدمات وارد شده به مردم همه ما را در بهت فرو برده بود اما کارکنان قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی از نخستین گروه‌هایی بودند که به کمک به زلزله‌زدگان شتافت.

مسئول محور قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی در ازگله اظهار داشت: قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی در ابتدا نسبت به کمک به افرادی که زیر آوارها مانده بوند اقدام کرد و تا به امروز در زمینه های مختلفی از جمله بهداشتی، عمرانی، فرهنگی و... خدماتی را به مردم آسیب‌دیده در زلزله ارائه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به روند اقدامات صورت گرفته برای اسکان ضروری زلزله زدگان بیان داشت: تاکنون 2 هزار و 189 تخته چادر در شهر ازگله و 31 روستای این شهر توسط قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی توزیع شده است.

مسلمی تصریح کرد: توزیع 11 هزار و 28 تخته پتو، یک هزار و 120 عدد وسیله گرمازا، 4 هزار و 800 دست پوشاک، 2 هزار و 95 رول پلاستیک برای پوشش چادر و... از دیگر خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور یک تیم تخصصی پزشکی در روستاهای ازگله اظهار داشت: ایجاد یک درمانگاه صحرایی در شهر ازگله و حضور یک تیم پزشکی عمومی برای ویزیت مردم از اقدامات مهم قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی است که تا به امروز منجر به ویزیت و درمان 3 هزار و 341 نفر از مردم ازگله شده است.

مسئول محور قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی در ازگله با اشاره به روند اسکان موقت زلزله‌زدگان گفت: هم اکنون در حال اسکان موقت مردم زلزله‌زده هستیم و تا به امروز نزدیک به 68 کانکس مسکونی، سرویس بهداشتی و حمام در شهر ازگله و روستاهای آبدالان میرکی، دره ژاله، دار زنگنه، مجتمع امام علی(ع)، بانه دار علیا، کاک میرکی، اسپر، کلاشی تپه‌رش و شیخ صله توزیع شده است.

وی عنوان کرد: کانکس‌های مسکونی بر اساس اولویت‌بندی بین خانواده‌های زلزله‌زده توزیع می‌شود و به لطف خداوند و کمک مردم به زودی شاهد پایان اسکان موقت خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات