یک فعال بسیجی در عرصه اقتصادی در گفتگو با بسیج:
 رضا زمردکار گفت: مالیات بر ارزش افزوده در صنعت طلا تولید طلای داخلی را کاهش داده است پدیده قاچاق طلا یک عامل ضربه آور به اقتصاد، هویت ملی و برنامه ریزی کشورمان است، مسوولان توجه جدی داشته باشند
کد خبر: ۸۹۶۳۴۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷

 
یک فعال بسیجی در عرصه اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: حمایت دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس نقش موثری در چرخه تولید و اشتغالزایی و ارزآوری را در صنعت طلا و جواهر دارند.


وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده در صنعت طلا تولید طلای داخلی را کاهش داده است افزود: پدیده قاچاق طلا یک عامل ضربه آور به اقتصاد، هویت ملی و برنامه ریزی کشورمان است که انتظار می رود مسوولان توجه جدی داشته باشند تا زمینه ساز افزایش تولید طلای داخلی و ترویج اشتغال سالم و حمایت از واحدهای اشتغال آفرین داشته باشند.

این فعال اقتصادی خاطر نشان کرد: هر ساله درصد زیادی از فرصت های شغلی به خاطر قاچاق طلا  از بین می رود لذا یکی از مهم ترین مشکلات کنونی بازار داخلی طلا و فعالان صنعت طلا می باشد.

زمردکاردر پایان افزود: ضربه بزرگ مالیات بر ارزش افزوده در صنعت طلا موجب شده است که بسیاری از واحدهای تولیدی و سازندگان در فرایند صنعت طلا تعطیل شده و بسیاری از کارگران این صنعت هم بیکار شوند.

ارسال نظرات