خبرهای داغ:
در راستای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور اکیپ کارشناسی امور دامداری و دامپروری بسیج مهندسین سپاه خوی به کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۶۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر کانون بسیج مهندسین سپاه خوی گفت: با توجه به نیازسنجی های انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته اکیپ کارشناسی اعم از دامداران و دامپروران بسیجی مهندسین سپاه خوی با تجهیزات کامل به مناطق اعام شدند.

سرگرد پاسدار حسین اسماعیلو گفت: جهادگران بسیجی به مدت 5روز به 14روستا ی زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند و 2500راس دام اعم از گاو گوسفند و سایر احشام  مورد بررسی و مداوا قرار گرفت.

گفتنی است بر اساس اخبار منتشر شده درباره زلزله استان کرمانشاه زمین لرزه   7.3 ریشتر شامگاه 21 آبان ماه سال جاری  در حوالی بخش ازگله شهرستان سرپل ذهاب منجر به کشته شدن  505 نفر از هموطنانمان در استان کرمانشاه و برجای ماندن 12هزار مصدوم شد؛ هم چنین این واقعه موجب واردآمدن خسارتی معادل  800 میلیارد تومان به بخش کشاورزی شد که با توجه به محل کانون زلزله در نزدیکی روستاهای شهرستان سرپل ذهاب و اشتغال عمده ساکنان این منطقه به دامپروری، احیا و رونق کشاورزی در این منطقه نیاز به هماهنگی و مشارکت کلیه دستگاه های زیربط دارد.

ارسال نظرات