فرمانده حوزه مقاومت ولی عصر (عج) شهر کاکی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: امت اسلام رسالت واقعی خود را در قبال قدس شریف ایفا نکرده است.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۴۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش بسیج نیوز از شهرستان دشتی: فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ، با اشاره به تصمیم رئیس جمهور امریکا مبنی بر اعلام پایتختی رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آن کشور به بیت المقدس ، گفت : این تصمیم نابخردانه ترامپ ، اضمحلال رژیم اشغالگر قدس را شتابی دوچندان خواهد بخشید .

عبداله اسکندری  به نقش کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین پرداخت و تصریح کرد : دولتهای اسلامی و به تبع آن امت اسلام در موضوع فلسطین از انسجام لازم برخوردار نبوده و رسالت واقعی خود را در قبال قدس شریف ایفا نکرده اند .

وی همصدایی مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را لازمه اصلی مقابله با سیاستهای حمایتی امریکا از اسرائیل غاصب دانست و گفت : امت اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت کلمه و انسجام اسلامی است و اگر این همگرایی در بین مسلمانان پر رنگ باشد، شاهد اینهمه جنگ و فتنه و نابسامانی در بین آنان نیستیم .

اسکندری راه علاج مشکلات امت اسلام را در چنگ زدن به ریسمان وحدت حول اشتراکات دینی دانست و گفت : اسلام دینی غنی و پرجاذبه است که روز به روز بر پیروانش در دنیا اضافه میشود حال آنکه برخی از مسلمانان اندک وجوه اختلافی در آن را ، مستمسکی برای فتنه انگیزی بدخواهان اسلام قرار داده اند که این رویه باید اصلاح شود . 

ارسال نظرات