مسئول طرح کرامت اراک در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
سبحانی گفت: در رابطه با آسیب های ماهواره و فضای مجازی به خانواده ها و جوانان اطلاع رسانی می شود و تاثیرات بسیار خوبی بر کاهش آسیبها و معضلات ناشی از آن خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۲۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مصطفی سبحانی مدیر طرح کرامت در منطقه کوی امام علی(ع) اراک استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و موفقیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر جامعه درگیر آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد شده است و ما با اجرای این طرح با این معضلات مقابله می کنیم.

وی افزود: ارائه مشاوره ازدواج و مشاوره برای خانواده هایی که دچار تنش و اختلاف هستند از دیگر برنامه های ما در طرح کرامت است.

مدیر طرح کرامت کوی امام علی (ع) اراک خاطرنشان کرد: برای مقابله با معضل اعتیاد، معتادان را شناسایی و به کمپ ترک اعتیاد معرفی می کنیم و بعد از ترک اعتیاد برای آنها اشتغال زایی می کنیم.

سبحانی تصریح کرد: در رابطه با آسیب های ماهواره و فضای مجازی به خانواده ها و جوانان اطلاع رسانی می شود و تاثیرات بسیار خوبی بر کاهش آسیبها و معضلات ناشی از آن خواهد داشت.

وی بیان داشت: طرح کرامت در صورت استمرار موفق عمل خواهد کرد چراکه هر طرحی برای رسیدن به نقطه مطلوب باید ادامه داشته باشد لذا این طرح نیز در صورت ادامه یافتن بسیار موثر خواهد بود.

 

ارسال نظرات