مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اصلاح روشنایی معابر خیابان ارتش جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۲۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به محصور شدن چراغ های خیابان های مشجر در داخل شاخ و برگ درختان، بازوهای جدیدی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز طراحی و نمونه اولیه آن در خیابان ارتش جنوبی نصب گردید.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه را یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کردو افزود: تعداد 135 اصله بازوی جدید با چراغ 250 وات سدیمی طی دوهفته کاری در این مسیر پر تردد نصب شد.

کاظمی تشریح کرد: تعویض پایه های روشنایی معابر بلوار 7 تیر از آبرسان تا عباسی و بلوار آزادی از آبرسان تا مارالان وهمچنین اصلاح بازو و چراغ خیابان رسالت از تقاطع آزادی تا میدان رسالت در برنامه کاری این شرکت قرار دارد که تا پایان سال امیدواریم از محل منابع داخلی اجرایی شود.

وی در خصوص مزیت بازوهای جدید اظهار داشت: این بازوهای شش متری، بلندتر از بازوهای معمولی می باشد که در خیابان های مشجر می تواند راهکار مناسبی برای تامین روشنایی، آن هم بدون قطع بیش از حد شاخ و برگ درختان باشد.

کاظمی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن رویداد مهم تبریز 2018، این بازوها درخیابان های اصلی مشجر که دارای نور کافی نباشند، تا پایان سال نصب خواهد شد.

وی همچنین از نصب 750 دستگاه چراغ LED در معابر تبریز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این پروژه نیز در 11 خیابان تبریز به طول بیش از 12کیلومتر که مسیر های اصلی گردشگری محسوب می شوند و با اعتبار نزدیک به 10 میلیارد ریال انجام خواهد شد که اطلاعات مربوط به آن به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز همچنین افزود: تعدادی پایه روشنایی دکوراتیو نیز در حال خریداری است که در مجموع می توان گفت که اصلاح و ساماندهی بخش قابل توجهی از روشنایی معابر شهر تبریز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

ارسال نظرات