نماینده مرند و جلفا در گفت‌وگو با «بسیج»:

عدم توجه مسئولین به بسیج موجب پشیمانی آنها خواهد شد

حسن نژاد گفت: بسیج باج‎خواه وسهم‎خواه نیست بلکه یک نیرو و کمک رایگانی است به مسئولین که در پی اهداف نظام است و بدون هیچ چشمداشتی و توقعی به کمک نظام و مسولین نظام برمی‎آید.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۶۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اثربخشی تفکر بسیجی در جامعه عنوان کرد: برخورداری مسئولین از روحیه و تفکر بسیجی اثربخشی بالایی در بین آنها دارد و می‎تواند در تصمیمات مسئولین اثر می‎گذارد به عنوان نمونه بنده که یک نماینده بسیجی هستم با نگاه به این تفکر بسیجی سعی می‎کنم در تقسیم و تخصیص بودجه این مسئله را لحاظ کنم.

نماینده مردم مرند و جلفا تصریح کرد: بسیج باج‎خواه وسهم‎خواه نیست بلکه یک نیرو و کمک رایگانی است به مسئولین که در پی اهداف نظام است و بدون هیچ چشمداشتی و توقعی به کمک نظام و مسولین نظام برمی‎آید.

حسن نژاد در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیج بیان داشت: برخی آن‎گونه که باید و شاید به این ظرفیت عظیم بسیج توجه نمی‎کنند و خودشان پشیمان خواهند شد که چرا از این تفکر و از این ظرفیت استفاده نکردند و عدم استفاده دولت از این پناسیل جای سوال دارد، براین اساس می‎طلبد که هم دولت و هم سایر مسئولین به این ظرفیت توجه کنند و باید دقت کرد آنهایی که به بسیج توجه نکنند، قطعا درآینده پشیمان خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار