مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه فتنه 88 ادامه پروژه انقلاب مخملی بود اظهار داشت: 9 دی کشور را از امواج متلاطم فتنه به ساحل امن هدایت کرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۶۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

امین بیات مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان زنجان اظهار داشت: بایستی 9 دی را بزرگ بداریم؛ چرا که این روز مهم و بزرگ، بساط فتنه گران 88 را جمع کرد و کشور را از امواج متلاطم فتنه به ساحل امن هدایت کرد.
بیات خاطرنشان کرد: فتنه گران 88 در خیالاتشان نیز متصور نبودند که تنها 6 ماه بعد از بزرگترین فتنه پس از انقلاب، این گونه توسط ولی نعمتان انقلاب به قعر چاه فلاکت و بدبختی روانه شوند.
وی ادامه داد: این جماعت قصد استحاله انقلاب و از بین بردن آرمان های نظام و ملت را داشتند و با شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است، ماهیت جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بودند؛ اما به فضل الهی بدست مردم محاکمه شدند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان اضافه کرد: فتنه 88 ادامه پروژه انقلاب مخملی بود که توسط امریکا راه اندازی و در کشورهایی چون گرجستان و اوکراین به بار نشسته بود و تصور دشمن این بود که بواسطه این فتنه، همان بلا را بر سر جمهوری اسلامی نیز خواهند آورد.
بیات تصریح کرد: این فتنه امریکایی، توسط عوامل خائن و جاهل درونی پیگیری شد و کشور در آستانه جنگ داخلی قرار گرفت؛ اما همان گونه که رهبر فرزانه و بی بدیل انقلاب تصریح کردند، گرجستان ایران نشد و این فتنه گسترده پس از 8 ماه خفه شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آن چه بایستی مدنظر مردم و مسئولان قرار گیرد، فراموش نکردن آن روزهای حساس و سرنوشت ساز و گرامی داشتن بزنگاه های مهمی چون 9دی است، که توانست شمشیر تیز شده فتنه برای قطع ریشه انقلاب اسلامی را قطع کند.

ارسال نظرات