خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان(عج)، آرامش و آسایش مثال زدنی امروز کشور را حاصل تلاش مجاهدان و مدافعان حرم دانست و گفت: هدف اصلی داعش در جنگ نیابتی، انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۳۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام محسن مظاهری، در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه، با اشاره به نقش محوری سپاه قدس و شخص سردار سلیمانی تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، گفت: بسیج مردمی در تشکیل حشدالشعبی و مرجعیت شیعه در عراق نقش بی نظیری ایفا کردند.
مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: اگر مدافعان حرم از ملیت‌های مختلف و بسیج نیرو‌های مردمی نبود امروز داعش هنوز حکمرانی می‌کرد و این آسایش و آرامش و امنیت مثال زدنی در کشور ما وجود نداشت، چرا که هدف اصلی داعش و تکفیری‌ها در جنگ نیابتی به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران و انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام مظاهری اظهار کرد: بار‌ها فرماندهان داعش و دیگر گروه‌های تکفیری هدف اصلی خود را نابودی جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند و رد پای این حقیقت در سخنان آمریکایی‌ها و سردمداران استکبار جهانی نیز دیده می‌شود.
علیرضا اکبرپور؛ مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن قدردانی از تلاش فعالان دانشجویی و بسیج دانشگاه، افزود: امروز بسیج دانشجویی که یادگار امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج همگانی در دانشگاه‌ها است باید پیشرو در تبیین و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه و جامعه باشد که به حق این تشکل دانشجویی به خوبی از عهده این وظیفه خود برآمده است.
مسئول بسیج دانشجویی شاهین شهر و میمه با تأکید بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی همسو با آرمان‌های انقلاب در محیط دانشگاه‌ها و تبیین نقش بسیج دانشجویی در این خصوص، اظهار کرد: بسیج دانشجویی عضوی رسمی از شورای فرهنگی در همه دانشگاه‌ها است و امروز مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها به نقش محوری بسیج دانشجویی در امور فرهنگی اذعان دارند.
وی ضمن ابراز قدردانی از مدافعان حرم و خانواده‌های آنان، تصریح کرد: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اگر مدافعان حرم در عراق و سوریه راه داعشی‌ها را سد نمی‌کردند امروز مجبور بودیم در همدان و کرمانشاه با آن‌ها روبرو شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها