خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه الموت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۳۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه الموت با حضور امام جمعه شهر معلم کلایه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، رئیس آموزش و پرورش الموت شرقی، رئیس دادگاه معلم کلایه، اعضای شورای شهر، بسیجیان و مسوولین ادارت در سالن جلسات شهرداری معلم کلایه برگزار شد.
مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در این مراسم اظهار کرد: بسیج و روحانیت می‌بایست به عنوان اصلی ترین مجریان، انقلاب اجتماعی را رقم بزنند، انقلاب اسلامی اگر بخواهد به شکل پویا جامعه اسلامی را رقم بزند نیاز دارد به ایجاد یک انقلاب اجتماعی که مورد غفلت قرار گرفته و و متاسفانه به آن کم توجه شده است.
وی افزود: در این موضوع یک نقطه و نهاد وجود دارد و آن مسجد است، تمام و پایایی انقلاب نیاز به توجه به این نهاد مرکزی است که محور تشکیل حکومت در دوره نبی مکرم اسلام بوده است.
صادق پور خاطر نشان کرد: بر این اساس بسیج و روحانیت اصلی ترین مصریان این انقلاب اجتماعی هستند و هر جا مسجد تاثیر گذار بوده این دو مجموعه به عنوان بازوان قدرتمند نقش خود را خوب ایفا کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین یادآور شد: انقلاب اجتماعی می‌بایست حول مسجد و مسجد محور کردن جامعه اش کند با محور قرار گرفتن مسجد در جامعه و راس امور اجتماعی می شود کلیه خدمات اجتماعی و حتی امنیتی و انتظامی مشاوره و ... را بهترین شکل به مردم ارائه داد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تاکید کرد: انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی بنام انقلاب اسلامی بلکه چیزی بنام کشور مستقل ایران وجود نداشت.
صادق پور تصریح کرد: همانگونه که ما ارزش نیروی بسیج را می‌شناسیم دشمنان نیز این نیرو را خوب شناخته‌اند و اهمیتش را درک کرده‌اند. دشمنان به خوبی می‌دانند که بقاء انقلابْ مرهون این نیرو است و همچنین رشد و گسترش این انقلابْ بستگی به رشد و گسترش این نیرو دارد، و برای تضعیف این انقلاب نیز باید این نیرو را تضعیف کرد.
در ادامه عبدالحمید مظفری فرمانده سابق حوزه گزارشی از عملکرد چند ساله خود ارائه نمود و محسن شعبانی فرمانده جدید حوزه جهت پیشبرد اهداف بسیج وارائه برنامه فرهنگی همکاری ادارات ونهادها خواستار شد.
در پایان حکم مسئولیت عسگری غنچه و لوح سپاس محمدی پور قرائت و تقدیم آنان شد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها