خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است که تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است، برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۹۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت وگو با خبرنگار بسیج به مناسبت هفته پژوهش به تشریح اهمیت ،نقش و جایگاه پژوهش پرداخت و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان قلب تپنده جهان اسلام بایستی در باب اقتدار وقدرت علمی در جهان حرف تازه‌ای داشته باشد و با وجود این شرایط ،سپاه در پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارد.
وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است و تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
صادق پور افزود: پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است که تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است، برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
این مسوول عنوان کرد: عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری باید پیش رونده و پیش برنده باشدویکی از مهمترین ابعاداین پیش روندگی و پیش برندگی برخورداری از اقتدار و قدرت علمی است که در این راستا نیازمند دانشی منحصر به فرد برای ایجاد وبرقراری تمدن اسلامی وتوسعه و رشد انقلاب اسلامی در جهان می باشد.
صادق پور تاکید کرد: آنچه که از طرف فرمانده معظم کل قوا بیان شده این است که سپاه باید در پیشبرد انقلاب اسلامی پیشتاز باشد و پاسداری از آن متضمن داشتن دانش در مقولات مختلف و ایجاد نهضت نرم افزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین بیان کرد: یکی از ابعاد نهضت نرم افزاری را تحول در علوم انسانی و الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی انقلاب و نظام است و سپاه باید بتواند از تجارب بدست آمده در خصوص موضوعات مختلف از جمله مدیریت های سازمان، منابع و سرمایه انسانی، پشتیبانی و لجستیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات را به صورت مدون و در قالب دانش هایی برای پیشبرد نهضت نرم افزاری در انقلاب و نظام استفاده کند.

وی عنوان کرد: باید از تجربیات گذشته برای آینده سپاه استفاده شود تا این نهاد مقدس و تجربیات گران بهای آن، به شکل صحیح به نسل آینده سپرده شود.

صادق پور گفت: در خصوص اندیشه ورزی پاسداران با توجه به زمینه خلاقیت و ابتکاری که داشته و دارند می توانند راهکارهای نوینی را برای پیشبرد نهضت نرم افزاری در کشور و نظام دنبال کنند.

وی یادآور شد: سپاه در عرصه‌های مختلف ماموریتی ازتجربیات زیادی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برخوردار بوده که این تجربه با هدف رشد وشکوفایی انقلاب و به بهای خون شهدا و جانبازی جانبازان بدست آمده و دانشی را حول ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی ، خدا محوری ، ایثار و از خود گذشتگی واخلاص بوجود آورده است واین دانش و تجربیات نهال مقدسی است که می تواند در آینده شکوفا و درخت تنومندی از علم ودانش اسلامی برمحور ارزشهای معنوی ودینی برقرار کند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها